اوکراین ارتش آلمان را به فروپاشی رساند

© AP Photo / APN Photo/Uwe LeinСолдаты немецкой армии
Солдаты немецкой армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2023
عضو شوید
ارتش آلمان به دلیل کمک نیروهای مسلح اوکراین در وضعیت بسیار اسفناکی قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نسخه انگلیسی اکونومیست می نویسد، که نیروهای مسلح آلمان به دلیل کمک به اوکراین در وضعیت اسفناک تر از همیشه قرار دارند.
این نشریه به ویژه درباره جنگ افزارهای ارتش آلمان می نویسد، که ذخایر تسلیحات و گلوله ها تنها برای چند روز - به جای ماه ها مطابق با استانداردهای ناتو باقی مانده است.
Новоназначенный министр обороны Германии Борис Писториус на церемонии приветствия в Министерстве обороны в Берлине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزیر دفاع آلمان: به اوکراین جنگنده نمی دهیم
در این مقاله آمده است: ""تجهیزات رادیویی مورد بکارگیری از سوی ارتش آلمان بیش از 40 سال قدمت دارند و آنالوگ هستند، یعنی سیگنال های آن به راحتی قابل رهگیری است. از 350 خودروی رزمی پیاده نظام پوما، تنها 150 دستگاه عملیاتی هستند".
این نشریه همچنین یادآوری می کنید، اصلاحاتی را که دولت آلمان یک سال پیش وعده داده بود، هنوز آغاز نشده است.
در همان زمان آلمان پس از گفتگوهای طولانی با ارسال تانک لئوپارد 2 به اوکراین در روز چهارشنبه موافقت کرد و قرار است دو گردان تانک تشکیل شود که در مرحله اول برلین یک شرکت متشکل از 14 خودروی اصلاحی A6 را از سهام بوندسوره منتقل خواهد کرد. همانطور که بوریس پیستوریوس وزیر دفاع آلمان خاطرنشان کرد، تانک ها ممکن است در پایان ماه مارچ به اوکراین برسند.
یادآوری می کنیم، که روسیه پیش از این به دلیل ارسال جنگ افزارها به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که هر محموله ای که حاوی جنگ افزار برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد، که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد، که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала