نماینده روسیه: امریکا و ناتو به خط خطرناکی در مسیر یک درگیری نظامی تمام عیار در اروپا نزدیک شدند

© Sputnik / Eduard Pesov /  مراجعه به بانک تصاویر مجلس وزراء خارجية دول منظمة الأمن والتعاون في أوروبا
مجلس وزراء خارجية دول منظمة الأمن والتعاون في أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
عضو شوید
ماکسیم بویاکویچ معاون نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت که امریکا و ناتو به خط خطرناکی در مسیر یک درگیری نظامی تمام عیار در اروپا نزدیک شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ماکسیم بویاکویچ، معاون نماینده فدراسیون روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا روز پنجشنبه گفت که ایالات متحده و ناتو در مسیر یک درگیری نظامی تمام عیار در اروپا به خط خطرناکی نزدیک شده اند.
بویاکویچ نشست شورای دائمی سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت: "مسیری مستقیم برای یک درگیری نظامی تمام عیار در اروپا است که قطعاً همه ساکنان قاره ما از آن شکست خواهند خورد. و عروسک‌بازان آنگلوساکسون این "آتش" این بار کنار نخواهند نشست". "رهبری ایالات متحده و ماهواره های آن در ناتو به خط خطرناکی نزدیک شده اند. اقدامات عمدی آنها برای تشدید رویارویی نظامی در اوکراین، تحریک رژیم به عملیات نظامی علیه جمعیت روسیه با استفاده از سلاح های سنگین غربی و تعیین هدف بر اساس اطلاعات ناتو.
به گفته بویاکویچ، کشورهای ناتو در مورد تصمیمات "تعمیق مشارکت آنها در رویارویی مسلحانه با نیروهای روسیه" توافق کردند. شرکت کنندگان در این نشست در پایگاه هوایی رامشتاین آمریکا در آلمان اقداماتی را با هدف "تقویت کیفی تشدید نظامی، افزایش شدت خصومت ها" انجام دادند، این اقدامات "قطعا باعث تلفات غیرنظامی بیشتر و ویرانی بیشتر در بسیاری از شهرک ها خواهد شد." نماینده اضافه شد.
Американские солдаты на боевом танке M1A2 Abrams во время военных учений, Литва - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
نولاند: آمریکا تا بهار فرصت ارسال تانک های آبرامز به اوکراین را نخواهد داشت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала