نولاند: آمریکا تا بهار فرصت ارسال تانک های آبرامز به اوکراین را نخواهد داشت

© AP Photo / Mindaugas KulbisАмериканские солдаты на боевом танке M1A2 Abrams во время военных учений, Литва
Американские солдаты на боевом танке M1A2 Abrams во время военных учений, Литва - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
عضو شوید
ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه امریکا اعلام کرد که ایالات متحده فرصت این‌که تا بهار تانک‌های آبرامز را به اوکراین تحویل دهد را نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، نولاند معاون وزیر امور خارجه امریکا واشنگتن آماده است تحریم‌های علیه مسکو را به‌خاطر مذاکرات جدی درباره اوکراین و خروج نیروهای روسیه از آنجا کاهش دهد.
نولاند، در حال سخنرانی در سنای ایالات متحده گفت همانطور که می دانید، آبرامز یک تانک بسیار پیچیده است و به آموزش زیادی نیاز دارد. حتی اگر دیروز آنها را تأیید کردیم، مدتی طول می کشد تا آنها را به میدان نبرد برسانیم. آنها برای حمله بهاری آنجا نخواهند بود.
یک روز قبل، ایالات متحده از اعزام یک مجموعه از 31 واحد تانک های مدرن آبرامز تولید خود به اوکراین خبر داد. در همان زمان، بریتانیا و آلمان تانک‌های خود را به ارتش اوکراین اختصاص می‌دهند که اجازه تحویل آن‌ها به کشورهای دیگر را نیز می‌دهد.
Боевой танк австралийской армии M1A1 Abrams выпускает снаряд во время демонстрации боевых действий, Австралия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
چندرسانه ای
تانک های آبرامز امریکایی و تانک های لئوپارد 2 آلمانی برای اوکراین
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
Здание Госдепартамента США в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
وزارت خارجه امریکا:531 نماینده نیروهای مسلح روسیه به امریکا ممنوع الورود شدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала