جنرال آمریکایی: تانک ها نمی توانند روسیه را در اوکراین شکست دهند

© AP Photo / Ahn Young-joonدبابات "أبرامز"
دبابات أبرامز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2023
عضو شوید
دیویس، جنرال ارتش آمریکا: تانک های آبرامز و لئوپارد به اوکراین کمک نمی کنند روسیه را شکست دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده، دانیل دیویس، در مقاله ای برای 19FortyFiveنوشت: عرضه تانک های غربی به اوکراین کمک نمی کند تا روند خصومت ها را تغییر دهد و روسیه را شکست دهد.
به نظر او، حتی با کمک های ناتو با فناوری پیشرفته، ارتش اوکراین شانس کمی برای بیرون راندن روسیه دارد، زیرا آبرامز و لئوپارد سلاح های معجزه آسایی نیستند که در اختیار داشتن آنها به موفقیت های بزرگی در میدان نبرد منجر می شود.
دیویس گفت:"احتمال کم است. به صراحت بگویم، نتیجه جنگ زلنسکی علیه روسیه به این بستگی ندارد که آیا او آبرامز و پلنگ را بدست می آورد یا نه. همانطور که در زمان های قدیم بود، جنگ ها توسط مردم انجام می شد و نه ماشین و آنها برنده می شد یا شکست می خورند."
Британский танк Челленджер 2 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.01.2023
نخست وزیر بریتانیا تصمیم گرفت 12 تانک چلنجر 2 را به کی یف منتقل کند
رژیم کی یف چندین ماه است که خواستار خودروهای زرهی برای عملیات تهاجمی شده است. مقامات بریتانیا قبلاً به کیف چلنجر 2 خود را قول داده اند، در حالی که واشنگتن گفته است که هنوز معنایی برای تحویل آبرامز نمی بیند. موضوع لئوپارد آلمانی همچنان یک مانع باقی مانده است، در آخرین نشست گروه تماس ناتو در مورد حمایت از اوکراین، متحدان نتوانستند در مورد تدارکات خود به اجماع برسند. در همان زمان، بوریس پیستوریوس وزیر دفاع جدید آلمان وعده داد که برلین به بررسی این موضوع ادامه خواهد داد.
مسکو نیز به نوبه خود بارها گفته است که عرضه تسلیحات غربی تنها درگیری را طولانی می کند و هیچ چیز خوبی برای اوکراین به همراه نخواهد داشت و حمل و نقل سلاح به هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
Турецкие военные на танках Leopard 2A4 рядом с сирийской границей. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2023
برلین قصد ندارد که تانک های لئوپارد را به اوکراین تحویل دهد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала