نواک: روسیه روی کاهش تخفیف نفت حساب می کند

© Fotolia / Ded Pixtoپیشبینی میانگین قیمت نفت در سال 2017
پیشبینی میانگین قیمت نفت در سال 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2023
عضو شوید
معاون نخست وزیر روسیه گفت: روسیه انتظار دارد تخفیف نفت خود را کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نواک معاون نخست وزیر و وزیر پیشین وزارت انرژی روسیه گفت: تخفیف نفت روسیه اخیرا افزایش یافته است، اما با توجه به تثبیت وضعیت، باید کاهش یابد.
وی در جمع خبرنگاران گفت: اکنون شاهد هستیم که تخفیف نسبت به نفت ما اندکی افزایش یافته است، طبیعتا به دلیل اینکه خریداران ریسک می کنند، اما با توجه به تثبیت شرایط، فکر می کنیم این تخفیف باید کاهش یابد. به گفته وی، اکنون صادرکنندگان روسی در حال کار کردن همه مسیرهای لجستیکی لازم و حل مسائل بیمه و خرید هستند.
Верховный представитель Евросоюза по внешней политике и политике безопасности Жозеп Боррель на пресс-конференции в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2023
بورل: اتحادیه اروپا در پایان سال از خرید نفت و گاز روسیه خودداری می کند
به گفته وزارت مالیه روسیه، میانگین قیمت نفت اورال برای دوره 15 دسامبر تا 14 جنوری 46.82 دالر در هر بشکه پس از 57.5 دالر در هر بشکه در ماه پیش بود که در نتیجه تقریباً 19 درصد کاهش یافت.
نواک در اوایل جنوری گفته بود، که تخفیف بالای نفت روسیه نسبت به دیگر گریدهای جهانی با افزایش پرداخت برای حمل و نقل کالا مرتبط است. در 5 دسامبر، تحریم های نفتی غرب به اجرا درآمد: اتحادیه اروپا پذیرش نفت روسیه را که از طریق دریا حمل می شد متوقف کرد، و کشورهای G7، استرالیا و اتحادیه اروپا محدودیت قیمتی برای حمل و نقل دریایی 60 دالر در هر بشکه اعمال کردند - نفت گران تر برای حمل و نقل و بیمه ممنوع است. روسیه در واکنش به این اقدام، از اول فیبروری سال جاری عرضه نفت به افراد خارجی را در صورتی که قراردادها به طور مستقیم یا غیرمستقیم استفاده از مکانیسم تعیین قیمت نهایی را پیش بینی کرده باشند، ممنوع کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала