شانس بی نظیر روسیه به دلیل تحریم های غرب

© Sputnik / Denis Grishkin /  مراجعه به بانک تصاویر Парадные расчеты во время парада в Москве
Парадные расчеты во время парада в Москве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
عضو شوید
بلومبرگ از شباهت وضعیت روسیه در شرایط تحریم با دهه 1990 خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ستون نویسان بلومبرگ می نویسند، کارآفرینان جوان روسی به لطف بیرون شدن شرکت های غربی از کشور، فرصت عالی برای ساخت استارتاپ های خود را پیدا کرده اند.
Президент РФ Владимир Путин во время осмотра строительной площадки стартового комплекса космического ракетного комплекса Ангара на космодроме Восточный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
پوتین: پیروزی روسیه در اوکراین قطعی است
همانطور که در مقاله اشاره شد، اقدامات محدود کننده ایالات متحده و اتحادیه اروپا نه تنها اقتصاد روسیه را به زمین نکشید، بلکه به بازرگان محلی این فرصت را داد تا مارک ها و کالاهای بیرون شده را با محصولات خود جایگزین کنند و همچنین مسیرهای باربری جدید برای واردات مواد نخستین لازم را بسازند.
ناظران می گویند، وضعیت کنونی "تا حدودی یادآور دهه 1990" است، زمانی که زنجیره های تامین به دلیل فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به طور موقت مختل شدند و مصرف کنندگان و مشاغل را مجبور به خلاقیت در لجستیک کرد.
پس از آن که روسیه عملیات ویژه ای را برای نگهبانی از دونباس در برابر ناسیونالیست های اوکراینی آغاز کرد، ایالات متحده، اتحادیه اروپا و بریتانیا تحریم هایی را در برابر آن اعمال کردند که ضربه ای جدی به غرب وارد کرد - آنها باعث گرسنگی سوخت، افزایش قیمت مواد غذایی و فروپاشی تولید صنعتی شدند. مسکو اقدامات محدودکننده واشنگتن و بروکسل را یک جنگ اقتصادی خواند، اما تصریح کرد که آنها برای چنین سناریویی آماده هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала