پوتین: پیروزی روسیه در اوکراین قطعی است

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время осмотра строительной площадки стартового комплекса космического ракетного комплекса "Ангара" на космодроме Восточный
Президент РФ Владимир Путин во время осмотра строительной площадки стартового комплекса космического ракетного комплекса Ангара на космодроме Восточный - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
عضو شوید
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: پیروزی روسیه در نتیجه عملیات ویژه در اوکراین اجتناب ناپذیر است.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان بازدید از کارخانه اوبوخوف در سن پترزبورگ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: پیروزی روسیه در نتیجه عملیات ویژه در اوکراین اجتناب ناپذیر است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: صنعت دفاعی روسیه سالانه به اندازه تمام تولیدکنندگان دیگر در جهان راکت‌های دفاع هوایی تولید می‌کند و این، از جمله، اعتماد به پیروزی روسیه در اوکراین را القا می‌کند.
به عنوان مثال، ما سالانه بیش از سه برابر بیشتر از ایالات متحده راکت های پدافند هوایی تولید می کنیم. به طور کلی، صنعت دفاعی ما تقریباً همان مقدار راکت های دفاع هوایی را برای اهداف مختلف در سال تولید می کند که همه شرکت های نظامی-صنعتی تولید می کنند. تولید ما با تولید جهانی قابل مقایسه است."
پوتین همچنین تعدادی عبارات را فهرست کرد که به گفته وی، اعتماد به پیروزی را القا می کند.

وی ادامه داد: از نقطه نظر نتیجه نهایی و پیروزی که اجتناب ناپذیر است، چندین چیز وجود دارد که از بین نرفته است و زمینه ساز پیروزی ما است، این اتحاد و همبستگی روسیه و به طور کلی مردم چند ملیتی روسیه است. این رشادت و دلاوری رزمندگان ما در چارچوب عملیات ویژه نظامی و در خط مقدم و البته کار مجتمع نظامی-صنعتی، بنگاه هایی مثل شما و امثال شما و کل اقتصاد است، زیرا هر یک از این پیوندها: صنعت و وضعیت مالی عمومی و حوزه اجتماعی از جمله حمایت از خانواده هایی که نیاز به توجه ویژه دولت دارند و مراقبت های صحی همه اینها زمینه را برای توسعه و پیروزی موثر ما ایجاد می کند. "من در این مورد تردیدی ندارم."

پوتین همچنین خاطرنشان کرد که مقامات فعلی اوکراین از استپان باندرا، که همدست هیتلر بود، تجلیل می کنند و ارتش اوکراین به شیوه جداسازی، اعدام غیرنظامیان در دونباس و مناطق مجاور ادامه می دهد.
" ما هم دلایلی داریم که رژیم فعلی را نئونازی خطاب کنیم و دلایلی داریم که با کمک نیروهای مسلح به افرادی کمک کنیم که خود را بخشی از فرهنگ روسیه می دانند، افرادی که بومی زبان روسی هستند، فرهنگ و سنت آنها برای ما اهمیت دارد و ما نمی توانیم از آنها دفاع نکنیم."
Президент РФ Владимир Путин во время рабочей встречи в режиме видеоконференции с губернатором Магаданской области Сергеем Носовым - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.01.2023
کلوپ ویدیو
مهم ترین نکات سخنرانی پوتین در جمع بازماندگان جنگ جهانی دوم در سن پیترزبورگ + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала