شیوه جدید کشف قوای توپچی دشمن با استفاده از تلیفون های هوشمند

© Sputnik / Alexandr KryazhevРадист-связист Новосибирского ракетного соединения на мобильном посту в Новосибирской области
Радист-связист Новосибирского ракетного соединения на мобильном посту в Новосибирской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2023
عضو شوید
سربازان روسیه مستقر در میدان جنگ، نیروهای توپچی قوای اوکراین را با استفاده از تلیفون های هوشمند کشف می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، مجله "آرسنال آتچستو" روسی می نویسد که نظامیان قوای مسلح فدراسیون روسیه در منطقه عملیات نظامی ویژه روش تعیین مواضع توپخانه اوکراین با تشخیص صدای انداخت های آن با استفاده از چند تلیفون هوشمند اختراع کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح فدراسیون روسیه از سیستم های مختلف کشف صوتی و حرارتی استفاده می کنند که مواضع دقیق قطعات توپچی دشمن را تعیین می کند و مختصات را برای انهدام آنها ارائه می دهد. با این همه، در کنار آنها، نظامیان در جبهه نیز از ابزارهای غیر استاندارد کشف صوتی استفاده می کنند.
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
امریکا پلان دارد تجهیزات ایجاد "بمب های هوشمند" را به کیف تحویل دهد
در مقاله منتشره آمده است "از جمله افسران شرکت کننده در عملیات نظامی نرم افزاری را برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید توسعه داده اند که امکان می دهد مختصات منابع صدا (توپچی دشمن) را از فیر اول تعیین کنید. چهار مامور صدا سنج با تیلفون های هوشمند (تبلت) در فاصله 3 تا 6 کیلومتری از خط مقدم درگیری با دشمن قرار گرفته و با کمک چنین نرم افزاری، زمان تشخیص صدای فیر هم در حالت اتومات و هم در حالت دستی تعیین می شود”.
مجله نظامی روسی تصریح می کند، همگام سازی زمانی در این مجموعه بر اساس گزارشات سیستم ماهواره ای تشخیص محل و یا با همگام سازی داخلی بین گوشی ها انجام می شود. گزارشات کشفی با برنامه "ZvukTsentr" که مختصات هدف را محاسبه می کند به مرکزی منتقل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала