امریکا پلان دارد تجهیزات ایجاد "بمب های هوشمند" را به کیف تحویل دهد

CC0 / Pixabay / برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عضو شوید
روزنامه واشنگتن پست به نقل از مقامات عالی امریکا اطلاع داده است که کاخ سفید قصد دارد تجهیزات را به اوکراین تحویل دهد که مهمات هدایت نشونده برای طیارات را به "بمب های هوشمند" تبدیل می کند..
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این روزنامه گفته می شود: جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده امریکا قصد دارد تجهیزات پیشرفته ای را به اوکراین بفرستد که مهمات هدایت نشونده طیارات را به بمب های هوشمند تبدیل می کند تا باشد که مواضع نظامی روسیه را با دقت عالی هدف قرار دهند. به نوشته این روزنامه، تجهیزات مورد نظر شامل دستگاه های کشف است و می تواند به انواع مختلف سلاح ها متصل شود.
سامانه دفاع هوایی اس-300 روسی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2022
تقویت سیستم دفاع هوایی اوکراین اولویت امریکا است
هنوز مشخص نیست که آیا رئیس جمهور ایالات متحده، انتقال تجهیزات به اوکراین را تائید کرده است یا خیر. منابع آگاه همچنین درباره نوع تسلیحات که قرار است استفاده شود، صحبت نکردند.
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اوکراین، خاطرنشان کرد که کشورهای غربی حامی رژیم کیف در حال تبدیل شدن به طرف های درگیری هستند. وی همچنین خاطرنشان کرد که هر وسیله نقلیه که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: پمپاژ اوکراین با تسلیحات غربی به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی‌کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала