ریشی سوناک در به کارگیری راه‌حل‌های جعلی گیر کرده است

© Leon Neal / Pool Photo via APПремьер-министр Великобритании Риши Сунак на рабочем совещании по продовольственной и энергетической безопасности на саммите G20 в Бали, Индонезия
Премьер-министр Великобритании Риши Сунак на рабочем совещании по продовольственной и энергетической безопасности на саммите G20 в Бали, Индонезия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2023
عضو شوید
برای حفظ صلح، ریشی سوناک باید از دو موضوع بحث برانگیز اجتناب کند: گذشته و آینده. که جای زیادی برای مانور باقی نمی گذارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از گاردین حزب محافظه کار سال 2022 را در جنگ با خود سپری کرد و سال 2023 را در یک آتش بس ناآرام آغاز کرد. برای حفظ صلح، ریشی سوناک باید از دو موضوع بحث برانگیز اجتناب کند: گذشته و آینده. که جای زیادی برای مانور باقی نمی گذارد.
روایت گذشته بدون ذکر بوریس جانسون، لیز تراس و دلایلی که چرا هیچ یک از آنها اکنون نخست وزیر نیستند، دشوار است. سوناک نمی‌تواند توضیح دهد که چگونه بدون توضیح بی‌احتیاطی دولت‌هایی که به آنها خدمت کرده و حزبی را که رهبری می‌کند، بی‌اعتبار می‌کند.
بیشتر چالش‌های حاکمیتی که سوناک با آن مواجه است یا توسط پیشینیان او ایجاد شده است یا به دلیل سوء مدیریت سهل‌آمیز آنها تشدید شده است. او نمی‌تواند آنها را رد کند، بدون اینکه شکایت‌هایی را که الحاقش به خاک می‌سپرد، از بین ببرد.
اما بدون گفتن داستان تا اینجای کار، یک رهبر تلاش می کند تا روایت کند که کارها به کجا خواهند رسید. این حس سفر همان چیزی است که در سخنرانی هفته گذشته سوناک که دستور کار خود را تنظیم کرد، گم شد. پنج تعهد وجود داشت که برای ایجاد محدودیت آسیب کوتاه مدت مانند جاه طلبی جسورانه ایجاد شده بود.
ریشی سوناک وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
دیلی میل: سوناک نخست وزیر بریتانیا با مشکلات داخلی جدی مواجه است
نخست وزیر وعده تورم کمتر و لیست های انتظار کوتاه تر NHS را داده است (با توجه به اینکه هر دو در یک مسیر نزولی نسبت به اوج های فعلی هستند). او می‌خواهد رشد اقتصادی بازگردد و بدهی ملی کاهش یابد (همانطور که هر دو پیش‌بینی می‌کنند)، اما مراقب بود که به چه میزان و با چه سرعتی نگوید.
تمایز رأی دهندگانی را که با گزارش هایی مبنی بر فرود قایق های آلبانیایی در کنت خشمگین می شوند، تحت تأثیر قرار نخواهد داد. اگر قانون زیر پا گذاشته شود، سوناک به سختی می تواند به خود ببالد که آن را سخت تر کرده است. نخست‌وزیر تنها در بالا بردن سکوی موفق خواهد بود که نایجل فاراژ و ادای احترام او به سمت راست پوپولیستی حزب محافظه‌کار، دولت را به دلیل شکست در دفاع از مرزهای کشور محکوم می‌کنند.
حامیان سوناک تعهدات او "اولویت‌های مردم" را به‌عنوان وسیله‌ای برای ساده‌سازی پروژه محافظه‌کاران توضیح می‌دهند تا به آرامی وارد یک کمپین انتخاباتی عمومی با دستاوردهای به یاد ماندنی زیر جناح نخست‌وزیر شود. برنامه این است که برنامه پنج ماده ای را با نظم و انضباط بی وقفه و تک شیدایی به اجرا درآوریم. اقلیتی از مردمی که به سیاست توجه زیادی می‌کنند از گریه خسته می‌شوند، اما مخاطبان بسیار بزرگ‌تری که فقط گهگاه به وست‌مینستر سر می‌زنند، این پیام را دریافت می‌کنند که نخست‌وزیر در مورد مسائلی که بیشتر آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد، کاری انجام می‌دهد.
ریشی سوناک وزیر خزانه‌داری سابق انگلیس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2022
انگلیسی ها: سوناک یک ریاکار است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала