وحشت در امریکا به خاطر روسیه

© AP Photo / Richard DrewВедущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото
Ведущий телеканала Fox News Такер Карлсон. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.01.2023
عضو شوید
ایالات متحده در حال ساختن وحشت در پیرامون روسیه برای منافع سیاسی اش است.
به گزارش اسپوتنیک، تاکر کارلسون گوینده ای فاکس نیوز گفت، که دولت ها در پیرامون روسیه "هراس" می سازند و از آن به عنوان ابزاری سیاسی کار می گیرند.
این روزنامه نگار یادآور شد، که در سال 2016، سازمان ویکی لیکس اطلاعاتی را منتشر کرد، که بر اساس آن، هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری، به دفتر خود دستور داد تا حد امکان بر نتایج انتخابات تأثیر بگذارد.
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
وزارت خارجه روسیه: بیانیه های امریکا در نشست افریقا ناتوانی در گفت و گوی برابر را نشان می دهد
کارلسون افزود: "برای سرپوش گذاشتن بر این نظارت، کمپین کلینتون مدعی شد که روسیه این کار را انجام داده و روس‌ها سرورها را هک کرده‌اند".
گوینده ای برنامه خاطرنشان کرد، که سرویس‌های پنهانی می‌دانستند که این درست نیست، با این حال، آنها "کلمه‌ای نگفتند، زیرا معلوم شد که اتهامات در برابر روسیه یک ابزار سیاسی عالی است".
این روزنامه نگار با کنایه خاطرنشان کرد: "به مرور زمان، این پاسخ استاندارد به هر حادثه در واشنگتن شده است".
به گفته وی، هر چیزی که برای مقامات ایالات متحده قابل اعتراض است، شروع به "اطلاعات غلط روسی" نامیده می شود و برای سانسور استفاده می شود. به عنوان نمونه، کاخ سفید هزاران حساب تویتر را که به گفته آژانس های اطلاعاتی تحت کنترل روسیه بود، بسته کرد، اما معلوم شد که اطلاعات منتشر شده از این حساب ها به سادگی با سیاست های دولت مطابقت ندارد.
گوینده در پایان گفت: "این غیرقانونی است. این نقض آشکار قانون اساسی است".
یادآوری می کنیم، که در اکتوبر 2016، مقامات جامعه اطلاعاتی ایالات متحده گفتند، که هکرهای روسی در پشت یورش های سایبری در برابر سیستم های انتخاباتی این کشور قرار داشتند که ظاهراً به دستور رهبری روسیه برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری عمل می کردند. در عین حال، واشنگتن هرگز هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو ارائه نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала