دادستانی پولند: 5 سال زندان برای شهروندی که عملیات ویژه را تأیید کند

Polish police - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.01.2023
عضو شوید
شهروند پولندی به دلیل تایید عملیات ویژه در اوکراین با پنج سال زندان مواجه شد.
به گزارش اسپوتنیک، توماس اورپوک، سخنگوی دفتر دادستانی منطقه سویدنیکا، گفت: دادستانی پولند یک شهروند این جمهوری را به دلیل تایید عملیات ویژه روسیه در اوکراین متهم کرده است.
دادستان اظهار داشت که به گفته دفتر دادستانی، مظنون بین ۲۴ فبروری تا ۴ مارچ ۲۰۲۲ "سوابقی را در پروفایل شبکه اجتماعی خود در اینترنت منتشر کرده است که جنگ تهاجمی و خشونت به کار رفته علیه مردم اوکراین را تایید می کند."
نماینده دادستانی افزود: "مارسین ام." که به عنوان مظنون مورد بازجویی قرار گرفت، اعتراف کرد که سوابقی را در پروفایل خود در یک شبکه اجتماعی منتشر کرده است، اما در توضیحات خود عنوان کرده است که این اسناد حاوی محتوای تأیید کننده جنگ نیست.
وی تصریح کرد: بر اساس اتهامات عنوان شده، متهم تا پنج سال حبس محکوم خواهد شد.
Беженцы из Харькова в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.11.2022
در پولند زنگ خطر افزایش امراض انتانی منتقل شده توسط پناهجویان اوکراینی، به صدا درآمد
به گفته دادستانی، Marcin M. اکنون پولند را ترک کرده است. اورپوک گفت: "از رسانه ها می دانیم که مظنون در حال حاضر در خارج از پولند است. برای روند پرونده که ترک کرده است مهم نیست."
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که غیرنظامی کردن و غیرنظامی سازی اوکراین انجام شود تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
Командир польского танка на военных учениях НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
نیروهای ویژه پولند به دنبال "عوامل روس" در مارگانتس خواهند بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала