در امریکا شرط پایان دادن به حمایت از اوکراین را نام بردند

© Rob Carr / Getty Images via AFPФлаг США, фото из архива
Флаг США, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
مشاور سابق بوش: غرب حمایت مالی از اوکراین را بدون موفقیت در جنگ متوقف خواهد کرد
به گزارش اسپوتنیک، مایکل آلن، مشاور امنیت ملی سابق جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا، در فاکس نیوز گفت، اگر ولودیمیر زلنسکی از تلاش برای پیشروی در میدان نبرد دست بردارد، غرب می تواند حمایت مالی از اوکراین را متوقف کند.
این کارشناس گفت: "زلنسکی می‌داند که باید به فشار دادن پدال گاز ادامه دهید - در غیر این صورت ممکن است غرب خسته شود و از تامین مالی اوکراین دست بردارد."
آلن تاکید کرد که در حال حاضر هیچکس نمی خواهد مصالحه کند.
پیش از این، راجان لاد، ستون نویس The American Thinker خاطرنشان کرد که حمایت کنترل نشده از ولادیمیر زلنسکی خطری هم برای غرب و هم برای دموکراسی در اوکراین است.
زلنسکی دسامبر گذشته از واشنگتن بازدید کرد و در آنجا با جو بایدن، رئیس کاخ سفید و رهبری کنگره دیدار کرد. همزمان با سفر وی، اعلام بسته کمک نظامی 1.85 میلیارد دلاری جدید به کیف، که از جمله شامل یک باتری سامانه های موشکی ضد هوایی پاتریوت است، بود.
از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش میلیاردها دلار تجهیزات نظامی در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوایی در کشور همسایه تبدیل خواهند شد.
العلم الأمريكي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
امریکایی ها: هیچ سناریویی برای پیروزی اوکراین وجود ندارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала