امریکایی ها: هیچ سناریویی برای پیروزی اوکراین وجود ندارد

CC0 / Pixabay / العلم الأمريكي
العلم الأمريكي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
جنرال امریکا یی : هیچ سناریویی برای پیروزی اوکراین در درگیری با روسیه وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح اوکراین (AFU) ابزاری برای مقاومت در برابر ارتش روسیه نیستند. جنرال متقاعد آمریکایی دانیل دیویس در مقاله ای برای 19FortyFive گفت که دلیل این امر کمبود منابع نظامی لازم است.
دیویس همچنین به عدم وجود سناریو برای پیروزی اوکراین در درگیری با روسیه اشاره کرد.
هیچ سناریویی وجود ندارد که پیروزی ارتش اوکراین را پیش بینی کند. واقعیت نظامی این است که نیروهای مسلح اوکراین مجهز به ابزار لازم برای انجام یک عملیات تهاجمی بزرگ با قدرت کافی برای خارج کردن صدها هزار نیروی روسی از اوکراین نیستند.
به گفته این سرهنگ بازنشسته، آمریکا نباید وارد یک جنگ بزرگ شود. دیویس خاطرنشان می کند که اولویت اصلی واشنگتن اجتناب از درگیر شدن در درگیری به عنوان یک شرکت کننده مستقیم است، صرف نظر از اینکه اوضاع چگونه پیش می رود.
وی افزود: "اجازه دادن به نیروهای مسلح ما برای کشاندن نیروهای مسلح ما به جنگ علیه روسیه در حالی که مورد حمله مستقیم قرار نگیریم، اولین سنگر سیاست خارجی خوب را مختل می کند و ارتش ما در هر جنگی در نتیجه نبرد تضعیف خواهد شد همچنان اقتصاد ما تضعیف خواهد شد."
در 24 فبروری، آغاز عملیات ویژه در دونباس اعلام شد. بنابراین، به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، مسکو به درخواست‌های کمک نظامی از سوی سران دونتسک و لوهانسک پاسخ داد. رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد که هدف نهایی عملیات ویژه حفاظت از دونباس و ایجاد شرایطی است که بتواند امنیت روسیه را تضمین کند.
دیویس اولین کارشناس غربی نیست که پیروزی روسیه در درگیری با اوکراین را پیش بینی می کند. بنابراین، در 27 نوامبر 2022، پل کریگ رابرتز، کارمند سابق کاخ سفید در زمان دولت رونالد ریگان، گفت که روسیه قادر است بدون استفاده از سلاح هسته‌ای اوکراین را در یک روز نابود کند.
او پیش از این گفته بود که لشکر 101 هوابرد معتبر ایالات متحده "عقاب های فریاد" در صورت حضور در خاک اوکراین توسط ارتش روسیه "تکه تکه خواهد شد.
نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
راز ترسناک دولت امریکا که برای جهانیان نمایان شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала