جاپانی ها برای اولین بار پس از سه سال به کاخ ناروهیتو آمدند

© AP Photo / Eugene HoshikoЗрители с национальными флагами возле Императорского дворца во время церемонии возведения на престол императора Нарухито
Зрители с национальными флагами возле Императорского дворца во время церемонии возведения на престол императора Нарухито - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
عضو شوید
برای اولین بار در سه سال گذشته، جاپانی ها برای تبریک سال نو به امپراتور به قصر آمدند.
به گزارش اسپوتنیک، جاپانی ها برای اولین بار در سه سال پس از شروع کرونا، توانستند به کاخ امپراتور ناروهیتو آمده و سال نو را به پادشاه و خانواده اش تبریک بگویند.
آنها آخرین بار در 2 جنوری 2020 چنین فرصتی را داشتند و پس از آن بازدیدهای سنتی به دلیل ترس از شیوع عفونت COVID-19 در جمعیت متراکم لغو شد. سپس مانند سال های گذشته، هرکسی می توانست به مجموعه کاخ شاهنشاهی بیاید و پس از مدتی در صف ایستادن، از دروازه "پل دوبل" -پلی کوهاندار نزدیک دیوار قلعه، عبور کند و وارد میدان کاخ شود. و سپس برای سلام کردن به خانواده امپراتوری که چندین بار در روز به ایوان لعاب بیرون می رود و امپراتور یک سخنرانی تبریک کوتاه انجام می دهد.
امسال با وجود برداشته شدن تقریباً همه محدودیت‌ها به دلیل ویروس کرونا، بازدید از میدان کاخ با معمول متفاوت است. همه کسانی که مایل بودند باید در ماه نوامبر درخواست ارسال می کردند، که از بین آنها کسانی که می توانستند امپراتور را شخصاً در روز دوشنبه ببینند با قرعه کشی انتخاب شدند. بر اساس گزارش اداره دربار شاهنشاهی، از 102000 متقاضی، 9606 نفر از این افراد وجود داشتند.
Le Japon a retranché une dette de la Birmanie de 2 milliards de dollars - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2023
جاپان می خواهد از زلنسکی برای شرکت در نشست G7 دعوت کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала