کوریای شمالی نوع جدیدی از موتور سلاح را آزمایش کرد

© AFP 2023 / Jung Yeon-Jeحلقه محدود ممتاز در کوریای شمالی
حلقه محدود ممتاز در کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
کوریا شمالی موتور پیشران جامد با رانش(ردیابی) بالا را برای نوع جدیدی از تسلیحات آزمایش می کند.
به گزارش اسپوتنیک، کوریا شمالی آزمایش زمینی یک موتور راکت جامد با رانش بالا را انجام داده است که از فناوری کنترل بردار رانش استفاده می کند. به گزارش خبرگزاری مرکزی کوریا، این موتور جدید ساخت نوع جدیدی از سلاح استراتژیک را در آینده ممکن می کند.
در این گزارش آمده است: "آزمایش فعلی با هدف تأیید تمام مشخصات فنی یک موتور جت پیشران جامد سنگین است که در آن فناوری کنترل بردار رانش معرفی شده است".
Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
ارتش کوریای جنوبی در انهدام پهپادهای کوریای شمالی با مشکل مواجه است
در بیانیه ای، خبرگزاری مرکزی کوریا خاطرنشان کرد که تمام شاخص های فنی، از جمله نیروی رانش موتور، عملکرد کنترل بردار رانش و ضربه خاص، با ویژگی های اعلام شده مطابقت دارند. موتور موشک در میدان هوایی فضایی سوهه آزمایش شد. نیروی رانش آن 140 تن بود. این آژانس می نویسد: "این آزمایش مهم یک تضمین قوی علمی و فنی برای توسعه نوع جدیدی از سیستم تسلیحات استراتژیک ارائه کرد.
در ماه اکتبر، ارتش کوریا جنوبی پرتاب دو موشک بالستیک کوتاه از خاک جمهوری خلق کوریا را شناسایی کرد که طی آزمایش های موشکی انجام شد. این موشک ها به سمت دریای جاپان پرتاب شد.
در سپتامبر، Nikkei جاپان خاطرنشان کرد که کوریا شمالی از سال 2019 پیشرفت چشمگیری در عملکرد موشک های خود نشان داده است. بیشتر مهمات به موتورهای سوخت جامد منتقل می شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала