ارتش کوریای جنوبی در انهدام پهپادهای کوریای شمالی با مشکل مواجه است

© AFP 2023 / Jung Yeon-je Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле
Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
عضو شوید
خبرگزاری کوریای جنوبی نیوز1: ارتش کوریای جنوبی در سرنگونی پهپادهای کوریای شمالی با مشکل مواجه است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل ازخبرگزاری کوریای جنوبی نیوز 1، ارتش کوریای جنوبی در انهدام پهپادهای کوریای جنوبی که وارد این کشور شده اند، مشکلاتی را تجربه می کند، زیرا آنها مسیر و ارتفاع پرواز را تغییر می دهند و همچنین نزدیک مناطق دارای جمعیت غیرنظامی پرواز می کنند.
پیشتر گزارش شده بود که پهپادهای کوریای شمالی روز دوشنبه بدون اجازه کوریای جنوبی از مرز بین کوریای شمالی و جنوبی عبور کردند. سئول با پرتاب جت های جنگنده، هلیکوپترها و وسایل دیگر برای نابودی پهپادها پاسخ داد. پس از عبور پهپادهای کوریای جنوبی از مرز، ارتش کوریای جنوبی ابتدا تیرهای هشدار دهنده شلیک کرد و اکنون در تلاش برای نابودی آنها هستند. هواپیماهای بدون سرنشین به نوبه خود در منطقه شهرهای گیمپو و پاجو در جزیره گانگوا مشاهده شدند. این منجر به توقف موقت پروازهای غیرنظامی در فرودگاه های اینچئون و کیپهو از 13:08 تا 14:10 (08:38-09:40 به وقت کابل) شد. خبرگزاری یونهاپ گزارش داد پهپادهای کوریای شمالی به خاک کوریای جنوبی تا حومه سئول نفوذ کرده اند.
به گزارش خبرگزاری نیوز 1، یک پهپاد به حریم هوایی سئول نزدیک شد.
به طور کلی گزارش شده است که پهپادها به قدری پایین پرواز کرده اند که نه تنها با تجهیزات نظامی، بلکه با چشم غیر مسلح نیز دیده می شوند. آنها در یک خط مستقیم پرواز نکردند، بلکه چرخش هایی انجام دادند، به چپ و راست حرکت کردند و بر فراز سرزمین هایی که غیرنظامیان در آن زندگی می کنند به سمت حریم هوایی پرواز کردند.
همانطور که News1 اشاره می کند، برای جلوگیری از آسیب رساندن پهپادها به مردم غیرنظامی، ارتش کوریای جنوبی در تلاش است تا آنها را هنگامی که در مناطق دور از مناطق پرجمعیت پرواز می کنند، ساقط کند. اما با توجه به این واقعیت که برخی از پهپادها ارتفاع پرواز خود را تغییر می دهند، بر روی تجهیزات شناسایی "ظاهر می شوند و ناپدید می شوند"، بنابراین ارتش کوریای جنوبی در انهدام آنها با مشکل مواجه می شود.
ساقط شدن یک پهباد در ایران  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2022
رسانه های کوریای جنوبی از عبور پهپادهای کوریای شمالی از مرز خبر دادند
گزارش شده است که نیروهای اصلی پیاده نظام کوریای جنوبی و همچنین تفنگداران دریایی در منطقه جزایر گانگوادو و گیمپو متمرکز شده اند. فرض بر این است که ارسال پهپادهای کوریای شمالی اهداف تحریک و شلیک به اشیاء هدف را به منظور افزایش دقت نشانه گیری تسلیحات کوریای شمالی دنبال می کند. انتظار می‌رود پس از سرنگونی یا دستگیری پهپادها، ارتش کوریای جنوبی بتواند اهداف، مدت زمان پرواز و مسیر پرواز و سایر جزئیات را بیاموزد.
کوریای جنوبی آخرین بار در سال های 2014 و 2017 گزارش داد که پهپادهای کوریای شمالی را در جنوب مرز بین کوریای دیده است. در 9 ژوئن 2017، یک هواپیمای بدون سرنشین سقوط کرده کوریای شمالی توسط یک ساکن محلی در شهرستان اینجه، استان گانگوون کشف شد. اعتقاد بر این است که او تا منطقه سئونجو، استان گیونگ سانگبوک-دو پرواز کرده است، جایی که از پایگاه نظامی ایالات متحده تاد در کوریای جنوبی، جاده ها و مناظر اطراف، مجموعاً 555 عکس گرفته است. پیش از آن، در ماه‌های مارچ-آپریل و سپتامبر 2014، مواردی از شناسایی در مجموع چهار هواپیمای بدون سرنشین کوریای شمالی در منطقه شهرهای فاجو و سامچئوک در جزیره پنگنندو، مشاهده شد. قاب های کشف شده در آنها، اداره ریاست جمهوری، زیرساخت های نظامی و اشیاء دیگر را نشان می داد. پهپادها هنگام حرکت به سمت جنوب مشاهده شدند، بنابراین مقصد نهایی آنها ناشناخته باقی ماند.
اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
کیم جونگ اون: تهدیدات علیه کوریای شمالی با سلاح هسته ای پاسخ می دهیم
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала