در ایالات متحده حقیقت سخت در مورد درگیری اوکراین به رسمیت شناخته شده است

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащий ВС РФ в южном секторе специальной военной операции на Украине
Военнослужащий ВС РФ в южном секторе специальной военной операции на Украине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.01.2023
عضو شوید
ارتش ما در نتیجه تلفات جنگی تضعیف می شود و اقتصاد ما به طور جدی تهدید می شود.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده بازنشسته امریکایی دانیل دیویس در مقاله ای برای 19FortyFive می نویسد: هیچ سناریویی برای پیروزی کیف در درگیری اوکراین وجود ندارد، زیرا نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود منابع نظامی لازم قادر به مقاومت در برابر ارتش روسیه نیستند.
این مرد نظامی چندین گزینه برای تحولات در سال 2023 ارائه کرده است، اما به نظر او اوکراین در هیچکدام از آنها به پیروزی نخواهد رسید.
Флаг Германии на здании Рейхстага - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رئیس آلترناتیو برای آلمان: به جای فرستادن تانک راه دیپلماتیک را برای حل آشفتگی اوکراین انتخاب کنید
وی افزود: "هیچ سناریویی وجود ندارد که بتواند پیروزی ارتش اوکراین را پیش بینی کند. واقعیت نظامی این است که نیروهای مسلح مجهز و مجهز به ابزار لازم برای انجام یک عملیات بزرگ حمله ای نیستند و قدرت کافی برای دفع صدها هزار سرباز روسی را ندارد تا آنها را از اوکراین بیرون کنند"
این تحلیلگر تاکید کرد که اولویت اصلی ایالات متحده این است که بدون توجه به اینکه اوضاع چگونه پیش می رود، به عنوان یک شرکت کننده مستقیم در آن دخالت نکند.
وی گفت: ارتش ایالات متحده نباید وارد یک جنگ بزرگ شود مگر اینکه تهدیدی مستقیم یا فوری برای امنیت ملی ما یا امنیت یک متحد پیمانی وجود داشته باشد. فقط در صورتی که کنگره رسما آن را تحریم کند یا اعلام جنگ کند.
دیویس ادامه داد: ارتش ما در هر جنگی در نتیجه تلفات جنگی تضعیف می شود و اقتصاد ما به طور جدی تهدید می شود.
فرمانده بازنشسته امریکایی در اخیر گفت تا زمانی که ایالات متحده اجازه ندهد خود را وارد درگیری مستقیم با مسکو کند، امنیت ملی و اقتصادی امریکا صرف نظر از اینکه در نهایت وقایع اوکراین چگونه پیش خواهد رفت، حفظ خواهد شد.
از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، ایالات متحده و متحدانش میلیاردها دالر تجهیزات نظامی در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала