پشتیبانی از اوکراین تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده است

© Photo / Public domain/U.S. Air Force/Staff Sgt. Shawn WhiteВыгрузка гаубиц M777 для ВСУ из самолета C-17 Globemaster III ВВС США
Выгрузка гаубиц M777 для ВСУ из самолета C-17 Globemaster III ВВС США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.12.2022
عضو شوید
یک افسر امریکایی گفته است، که پشتیبانی از اوکراین تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده است.
به گزارش اسپوتنیک، دانیل دیویس سرهنگ/دگروال بازنشسته ارتش ایالات متحده، در مقاله ای برای 19FortyFive می نویسد، پشتیبانی از کیف به دلیل کاهش ذخایر نظامی و خطر افزایش درگیری به یک جنگ هسته ای، امنیت ملی ایالات متحده را تهدید می کند.
همانطور که این ناظر خاطرنشان کرده، دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، از غرب خواسته است تا سلاح‌های بیشتری را در پیش‌بینی یورش ارتش روسیه ارائه کند.
از رویارویی گذشته امریکا و شوروی باید درس عبرت گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
پیام "کیسینجر" به مسکو درباره پندار امریکا از پایان درگیری در اوکراین
دیویس خاطر نشان کرد: "این امر ایالات متحده را در موقعیت دشواری قرار می دهد، زیرا واشنگتن باید مقیاس درخواست های کیف را در مقابل تأثیری که بر امنیت ملی ایالات متحده خواهد داشت، بسنجد. واقعیت این است که منافع کیف، هر چقدر هم که برای کشورشان مهم باشد، با منافع امریکا همسو نمی شود. نتیجه این است: ایالات متحده می تواند به اوکراین در دفاع از خود کمک کند، اما زمانی که تدارکات به کیف امنیت ملی ما را به خطر می اندازد، باید سرعت خود را کاهش دهد".
نویسنده ادعا می کند: غرب پیش از این آنقدر تسلیحات و مهمات به کیف داده است، که ذخایر خودش به طور خطرناکی کم شده است و ایالات متحده، انگلیس و آلمان از تأمین تانک ها و توپخانه مدرن مورد نیاز اوکراین خودداری می کنند زیرا نیروهای دفاعی آنها برای تضمین امنیت ملی خود به آنها نیاز دارند.
او، همچنین تامین تسلیحات بیشتر به اوکراین را اقدامی بی پروا می داند، زیرا می تواند به جنگ هسته ای با روسیه منجر شود.
دیویس چنین نتیجه گیری می کند: "اگر ارضای تمایل کیف برای تسلیحات امنیت ما را به خطر می اندازد، ما باید عقب نشینی کنیم. اگر حمایت نظامی اوکراین خطر زیادی برای توسل پوتین به سلاح های هسته ای ایجاد می کند، ما باید دوباره چنین حمایتی را پس بگیریم، زیرا مردم و متحدان ما از همه احتمال بیشتری دارند که چنین کنند. ، به یک جنگ برد-برد کشیده خواهد شد".
یادآوری می کنیم، که ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به ارسال سلاح به کیف ادامه می دهند. مسکو بارها تاکید کرده است، که تامین تجهیزات نظامی غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با سلاح های خارجی به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала