امریکایی ها: قطع رابطه با روسیه نا ممکن است

© AFP 2023 / MLADEN ANTONOVThis photo taken on May 7, 2013 shows Russian and the US flags running up as the US Secretary of State arrives at Moscow Vnukovo Airport
This photo taken on May 7, 2013 shows Russian and the US flags running up as the US Secretary of State arrives at Moscow Vnukovo Airport - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
عضو شوید
فارلی کارشناس امنیتی گفت که فدراسیون روسیه کشوری بسیار مهم است که نمی‌توان آن را از جهان جدا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رابرت فارلی، کارشناس امنیتی درباره احتمال انزوای روسیه در بحبوحه محدودیت های اعمال شده علیه روسیه اظهار نظر کرد. او در این مورد در مطلبی برای 19Fortyfive نوشت.

فارلی روسیه را کشوری بسیار مهم خواند و اعلام کرد که جدا کردن آن از جهان غیرممکن است. وی تاکید کرد: روسیه مهم است و با کشورهای مهم نمی‌توان به همین سادگی قطع رابطه کرد.

نویسنده مقاله اضافه کرد که تحریم های مالی نه اقتصاد روسیه را متوقف کرد و نه مانعی برای صادرات منابع انرژی شد. همچنین محدودیت ها در کار حوزه نظامی-صنعتی تداخلی ایجاد نکرد و بر توان دفاعی ارتش کشور تأثیری نداشت.
پیش از این فارلی از پیروزی روسیه در جنگ اقتصادی با غرب خبر داده بود. به نظر او، مسکو کمپاینی را که واشنگتن و شرکای آن علیه آن به راه انداختند، نابود کرد.
در 16 دسامبر، اتحادیه اروپا بسته جدید و نهمین بسته تحریمی علیه روسیه را منتشر کرد. این شامل محدودیت های اقتصادی و همچنین اقدامات شخصی علیه تقریبا 200 فرد و سازمان بود.
از رویارویی گذشته امریکا و شوروی باید درس عبرت گرفت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.12.2022
پیام "کیسینجر" به مسکو درباره پندار امریکا از پایان درگیری در اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала