قصه ساختگی نسل کشی "هولودومور"، "تحریف تاریخ" است

© AP Photo / Virginia MayoФлаги ЕС у здания штаб-квартиры организации в Брюсселе
Флаги ЕС у здания штаб-квартиры организации в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
عضو شوید
هیأت دائمی روسیه در اتحادیه اروپا قطعنامه پارلمان اروپا درباره "هولودومور" را "تحریف تاریخ" خواند.
به گزارش اسپوتنیک، روز پنجشنبه، نمایندگان پارلمان اروپا قطعنامه ای را تصویب کردند که هولودومور را به عنوان نسل کشی مردم اوکراین به رسمیت می شناسد.
به رسمیت شناختن "هولودومور" 1932-1933 توسط پارلمان اروپا به عنوان نسل کشی مردم اوکراین نشان دهنده ناآگاهی از تاریخ یا تحریف عمدی حقایق تاریخی است، بر اساس تفسیری که توسط نمایندگی دائم روسیه در اتحادیه اروپا دریافت شده است.

"هیچ کس انکار نمی کند که در دهه 1930 واقعاً قحطی در بخش قابل توجهی از اتحاد جماهیر شوروی رخ داده است. قربانیان این تراژدی که دانشمندان دلایل آن را خشکسالی و جمعی سازی اجباری می نامند ، روس ها ، اوکراینی ها ، بلاروس ها ، قزاق ها و نمایندگان سایر کشورها بودند. هيئت روسيه تاكيد كرد كه قحطي سازماندهي شده و حتي بر مبناي ملي، فقط حماقت نيست، بلكه توهين به ياد مردگان نيز هست.

مأموریت دائمی مطمئن است که هدف نویسندگان سند "استفاده از هر بهانه و وسیله ای برای تحریک افکار عمومی اروپا علیه کشورمان" بوده است.
دفتر نمایندگی همچنین ابراز عقیده کرد که نمایندگان پارلمان اروپا به جای اتخاذ "قطعنامه های سیاسی" باید "به طور جدی به فکر آبروی خود باشند."
پارلمان اروپا در روزهای اخیر متهم به یکی از بزرگترین رسوایی های فساد در اتحادیه اروپا در سال های اخیر شده است. مقامات بلژیک، محل پارلمان اروپا، هفته گذشته چندین بازداشت و بازرسی در بروکسل را در حالی انجام دادند که در مورد اتهامات فساد مرتبط با جام جهانی قطر تحقیق می کنند.
Верховный представитель Евросоюза по внешней политике и политике безопасности Жозеп Боррель на пресс-конференции в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2022
بورل خواستار به تعویق انداختن بحث در مورد تضمین امنیت برای روسیه شد
به ویژه، نایب رئیس پارلمان اروپا، سیاستمدار یونانی اوا کیلی و شریک زندگی او بازداشت شدند و جستجو در محل اقامت کارمند EP انجام شد. این هفته مشخص شد که افسران اجرای قانون بلجیم در بخشی از تحقیقات بیش از 1.5 میلیون یورو پول نقد و هدایای ارزشمند را کشف و ضبط کردند. کایلی از حزب سیاسی خود در کشور خود اخراج شد و همچنین موقعیت خود را در پارلمان اروپا از دست داد. با این حال، او قاطعانه گناه خود و هرگونه دخالت در این رسوایی را رد می کند.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا پیش از این گفته بود که "شهرت اتحادیه اروپا" در عرصه بین المللی به بررسی این پرونده پرمخاطب بستگی دارد. با این حال، روبرتا متسولا، رئیس پارلمان اروپا، ترجیح داد که تقصیر فساد درون دیوارهای خود را به "رژیم های استبدادی در کشورهای ثالث" منتقل کند، اما قول داد اصلاحات را انجام دهد و در سیاست روابط پارلمان اروپا با کشورهای خارجی تجدید نظر کند.
اتحادیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.12.2022
کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد دسته جدید تحریم ها علیه روسیه به توافق نرسیدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала