اعلام "شخص سال" به زلنسکی باعث نگرانی در جهان گردید

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2022
عضو شوید
کاربران اینترنتی از تصمیم روزنامه بین المللی فایننشال تایمز (FT) برای اعطای عنوان "شخص سال" به رئیس جمهور اوکراین ولادیمیر زلنسکی انتقاد کردند. نظرات مربوطه در زیر پست با خبر مربوطه در حساب توییتر این نشریه منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی به عنوان شخصیت سال FT انتخاب شد. این سیاستمدار 44 ساله به دلیل نمایش فوق العاده رهبری و قدرت خود جایگاهی در تاریخ به دست آورده است.
با این حال، بسیاری از مفسران با انتخاب این نشریه موافق نبودند. بنابراین، به گفته کاربر M_A_Edwards، رئیس جمهور اوکراین باید به دلیل پولشویی جایزه می گرفت. او به دلیل پولشویی میلیاردها دلار آمریکا مرد سال فایننشال تایمز شد؟ سپس فکر می کنم می توانیم به او تبریک بگوییم.
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آلمانی ها خواستار گفت وگوی بیدرنگ درباره اوکراین بدون زلنسکی شدند
ویولت، یکی دیگر از مفسران، گفت که فایننشال تایمز به رئیس‌جمهوری که "اقتصاد کشورش را ویران کرد" جایزه داد. یک کاربر با نام مستعار کاترین بلیکلاک گفت که او اشتراک روزنامه دارد، اما اکنون پس از اعطای عنوان "شخص سال" به زلنسکی، او قصد دارد آن را لغو کند.
پیش از این، کاربران اینترنتی از اظهارات سنا مارین، صدراعظم فنلند مبنی بر اینکه اگر ایالات متحده در درگیری در اوکراین دخالت نمی کرد، اروپا با مشکل مواجه می شد، انتقاد کردند. بنابراین، یکی از آنها معتقد بود که درگیری در اوکراین اگر توسط غرب کشیده نمی شد، می توانست پایان یابد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала