- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

آلمانی ها خواستار گفت وگوی بیدرنگ درباره اوکراین بدون زلنسکی شدند

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
عضو شوید
خوانندگان یک روزنامه آلمانی از درخواست کیف برای جنگ افزارهای نیرومند تر خشمگین شدند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان نسخه آلمانی Die Welt درخواست اوکراین برای ارائه جنگ افزارهایی با قابلیت یورش به اهداف در خاک روسیه به کیف را نکوهش کردند.
این نشریه به اظهارات منابعی در محافل دولتی این کشور اروپای شرقی استناد می کند، که خواستار تسلیحات نیرومندتر از کشورهای غربی در پس زمینه یورش های روسیه به زیرساخت های انرژی هستند.
با این حال، کاربران پورتال از ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خواستند تا راه حل مسالمت آمیز مناقشه را انتخاب کند و امیدوار هستند، که ناتو به درخواست های او گوش ندهد.
Florian Philippot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
کلوپ ویدیو
فرانسوی ها از گستاخی زلنسکی و درخواست کمک مالی خشمگین هستند + ویدیو
یورگن ادوارد بی گفت: من خواستار گفت و گوی بیدرنگ هستم، حتی بدون زلنسکی، که به وضوح علاقه ای به آن ندارد.
رالف بی اظهار تاسف کرد: "من نمی توانم کلماتی برای چنین جسارت بی حد و حصری پیدا کنم".
مایک اس نوشت: "امیدوارم ناتو به این خواسته ها پاسخ ندهد. مدت هاست که برای مذاکره مانده است".
شاکی گفت: "اما او نمی‌خواهد برای صلح مذاکره کند، چرا می‌خواهد، او با یک تی شرت کوتاه در دفتر گرم خود نشسته است و در همین حین پول به کشورش سرازیر می‌شود".
ک. برین پیشنهاد کرد: "التماس و درخواست و دوباره پرسیدن. "آقای ز. بهتر است از پول خود در پاناما و الیگارش هایش استفاده کند".
گوتز وی اظهار داشت: "برای شوخی، زلنسکی باید بیدرنگ خواستار بمباران خوشه ای و همچنین بمب‌های هسته ای شود. من نمی‌دانم آنها در کیف چه می‌برند. در هر صورت، این ترسناک است".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. رئیس دولت روسیه تاکید کرد، که هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند. در پس زمینه عملیات ویژه روسیه، ایالات متحده و شرکای ناتو آن همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند. در عین حال، مسکو بارها تاکید کرده است، که تامین تجهیزات نظامی غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با تسلیحات خارجی به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала