روسیه حتی اگر مجبور هم شود طبق خواست غرب نفت را نمی فروشد

© Fotolia / Ded PixtoНефтедобывающие вышки
Нефтедобывающие вышки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
عضو شوید
نوواک: موضع مسکو در مورد سقف قیمت نفت لاتغییر است، این یک ابزار خام و غیر بازاری است، روسیه نفت و محصولات نفتی خود را فقط بر اساس شرایط بازار عرضه خواهد کرد، حتی اگر مجبور به کاهش تولید شود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نوواک معاون صدراعظم روسیه در مورد مکانیزم معرفی شده توسط غرب برای محدود کردن قیمت نفت روسیه در پخش کانال تلویزیونی Rossiya 24 اظهار نظر کرده افزود: "می خواهم تأکید کنم که موضع ما تغییری ناپذیر است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در این باره صحبت کرد و دولت بارها گفته است که ما معتقدیم این ابزار غیر بازاری، ناکارآمد و بر خلاف تمام قوانین و مقررات، مداخله نادرست در بازار است".
Флаги Евросоюза в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
انتشار مدرک تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه در نشریه رسمی اتحادیه اروپا
معاون صدراعظم علاوه نموده گفت که نفت و فرآورده های نفتی را به کشورهای که به شرایط بازار با ما همکاری کنند، می فروشیم، حتی اگر مجبور باشیم تا حدودی تولید را کاهش دهیم.
کشورهایG7، اتحادیه اروپا و استرالیا سقف قیمتی 60 دالری در هر بشکه نفت خام دریایی روسیه را از 5 دسامبر در نظر می گیرند. کشورهای اتحادیه اروپا به طور مرتب سقف را بررسی خواهند کرد، تغییر آن مستلزم تصمیم متفق القول همه اعضای اتحادیه است. اولین تعدیل در جنوری مورد بحث قرار خواهد گرفت. سقف قیمت به موازات آغاز تحریم اتحادیه اروپا بر خرید نفت خام روسیه که با نفت کش ها از روز دوشنبه آغاز می شود، اعلام می گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала