انتشار مدرک تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه در نشریه رسمی اتحادیه اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги Евросоюза в Брюсселе
Флаги Евросоюза в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2022
عضو شوید
اتحادیه اروپا تصمیم مدرکی را درباره تعیین سقف قیمت برای نفت فدراسیون روسیه را در مجله رسمی منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه اروپا مدرک تصمیم برای تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه را در نشریه رسمی خود منتشر کرده است.
پیوست مدرک حاوی جدولی است، که بر پایه آن قیمت هر بشکه 60 دالر ذکر شده است.
در این مدرک آمده است: ارائه کمک های فنی، خدمات واسطه ای یا کمک های مالی یا مالی مربوط به تجارت، دلالی یا حمل و نقل، از جمله از طریق حمل و نقل کشتی به کشتی، به کشورهای سومی نفت خام یا فرآورده های نفتی که از مبدأ روسیه، یا به طور مستقیم یا غیرمستقیم از روسیه صادر شده باشد، ممنوع است.
پیشبینی میانگین قیمت نفت در سال 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2022
واکنش فدراسیون روسیه به تعیین سقف قیمت نفت
کشورهای گروه 7، اتحادیه اروپا و استرالیا سقف قیمتی 60 دالری در هر بشکه نفت خام دریایی روسیه را از 5 دسامبر در نظر می گیرند.
پیش از این گزارش شده بود که کشورهای اتحادیه اروپا به طور منظم سقف را بررسی می کنند، تغییر آن مستلزم تصمیم جمعی همه اعضای اتحادیه است. سقف قیمت ها به موازات آغاز تحریم های اتحادیه اروپا بر خرید نفت خام روسیه که توسط تانکرها از روز دوشنبه آغاز شد، می آید.
یادآوری می کنیم، که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در اظهارنظری درباره ایده غرب برای محدود کردن قیمت‌ها برای منابع انرژی روسیه اظهار داشت، که اگر این امر ناسازگار با منافع روسیه باشد، روسیه چیزی به بیرون عرضه نخواهد کرد.
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه نیز به نوبه خود خاطرنشان کرد، که فدراسیون روسیه به کشورهایی که سقف قیمتی تعیین می کنند، نه 60 دالر در هر بشکه و نه به هیچ قیمت دیگری، نفت عرضه نخواهد کرد. وی افزود، که چنین محدودیت هایی مداخله در ابزارهای بازار است، روسیه آماده همکاری با مصرف کنندگانی است که آماده کار بر اساس شرایط بازار هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала