آلمان در آستانه بحران سنگین قرار دارد

CC BY 2.0 / Steffen Voß / BundestagЗдание Бундестага в центре Берлина, Германия
Здание Бундестага в центре Берлина, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
سیاستمدار آلمانی از نزدیک شدن "نقطه بحرانی" به دلیل پذیرش پناهجویان اوکراینی هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، فردریک پل، رهبر گروپ حزب دموکرات مسیحی در شورای شهرداری ایالت نوردراین-وستفالن ، در مقاله خود برای روزنامه "دی ولت" (Die Welt) می نویسد که افزایش پناهندگان از اوکراین جامعه آلمان را به "نقطه بحرانی" نزدیک می کند.
نویسنده مقاله اشاره می کند، شهرداری ها در آلمان به دلیل تعداد زیاد اوکراینی ها و همچنین هجوم مردم از کشورهای دیگر، تورم و بحران انرژی با "مشکلات بزرگ" روبرو هستند. پل هشدار می دهد: " مردم عصبانی هستند و ممکن باعث قیام مردمی شود."
Солдат готовит танк с навесной гаубицей Panzerhaubitze 2000 вооруженных сил Германии на базе в Мюнстере - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
واکنش آلمانی ها به فرستادن هویتزرهای آسیب دیده از سوی آلمان به نیروهای اوکراین
این سیاستمدار خاطرنشان می‌کند که زمستان "سخت" در اوکراین می‌تواند باعث ورود "ده‌ها، اگر نه صدها هزار" پناهجوی بیشتر شود، در حالی که بسیاری از شهرداری‌ها فعلاً هم مهاجران بیشتری نسبت به بحران سال 2015 دارند.
بنابراین، زمانی که مواردی مانند بسته شدن یک سالون ورزشی محلی برای پذیرایی از ورودی‌ها به کشور مورد بحث قرار می‌گیرد، همبستگی مردم در بوته آزمایش قرار گرفته و همه این موارد می‌تواند "بسیار سریع‌تر از آنچه بسیاری فکر می‌کنند" به یک مشکل تبدیل شود.
به گفته این سیاستمدار، اولین علایم نزدیک شدن جامعه آلمان به یک "نقطه بحرانی" زمانی ظاهر می شود که پناهجویان را شروع به "طبقه بندی" بر اساس این اصل می کنند: "بلی به اوکراینی ها و نه به عراقی ها و اریتره ای ها". پل خلاصه می کند: "این در مورد یک تحلیل واقع بینانه از وضعیت در زمین است. من می بینم که ما در حال حرکت به یک نقطه بحرانی در جامعه به سرحد درک (وضعیت) و همبستگی هستیم."
Мэр Лондона Борис Джонсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
بوریس جانسون: آلمان شکست اوکراین را بهترین نتیجه می داند
پیش از این، آلمان با کمبود مکان برای پناهجویان اوکراین مواجه بود که در نتیجه چندین شهرداری و ایالت پذیرش مهاجران را متوقف کردند. از جمله ایالت زاکسن دیگر بودجه کافی برای پرداخت مستمری های اجتماعی ندارد. در برخی از شهرهای ایالت نوردراین-وستفالن، مانند بیله‌فلد، از حد مجاز پذیرش مهاجران نیز فراتر رفته اند و بنابراین پناهجویان به محل های زیست عمومی شهر بوخوم استخدام می گردند. مقامات باواریا نیز به نوبه خود گفتند که نمی توانند پناهندگان را ثبت نام کنند و اکنون آنها را به سایر ایالات آلمان انتقال میدهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала