آرژانتین با برد و لهستان با باخت به مرحله حذفی صعود کردند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.12.2022
عضو شوید
تیم ملی آرژانتین در نیمه دوم با حملات بی امان خود دو بار دروازه شزنی را باز کرد تا خیالش از بابت صعود راحت شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، در یکی از بازی‌های حساس امروز جام جهانی لهستان و آرژانتین در برابر یکدیگر قرار گرفتند.
آرژانتین که در بازی نخست نتیجه را به عربستان واگذار کرده بود، در این بازی برای صعود به برد مقابل یاران لواندوفسکی نیاز داشت.
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
نخستین شگفتی جام جهانی: آرژانتین 1 - 2 عربستان
لهستانی‌ها در دو بازی پیشین ۴ امتیاز گرفته و تا پیش از بازی‌های سوم در صدر جدول قرار داشتند. آرژانتین هم با سه امتیازی که از برد مقابل مکزیک به دست آورد با تفاضل بهتر نسبت به عربستان در رتبه دوم قرار گرفت و برای صعود باید تمام توان خود را به کار می گرفت.
⚽️ شرح گل
آرژانتین یک - لهستان صفر (دقیقه ۴۷: الکسیس مک‌آلسیتر): آرژانتین نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد. حرکت سریع آرژانتینی‌ها از سمت راست سبب شد دیماریا، ناهوئل مولینا را راه بیندازد و او با پاسی دقیق و زمینی توپ را به محوطه جریمه فرستاد و شوت الکسیس مک‌آلیستر کار را تمام کرد.
آرژانتین دو - لهستان صفر ( دقیقه ۶۸: جولین آلوارز): آرژانتینی‌ها پس از گل اول باز هم به حملات خود ادامه دادند و این بار روی یک حرکت ترکیبی به گل رسیدند. در این گل مسی با پاس و حرکتش فضاسازی کرد و توپ به انزو فرناندز رسید؛ فرناندز در پشت محوطه با چشمانی باز توپ را برای آلوارز پاس داد و او با حفظ توپ و شوتی محکم دروازه لهستان را باز کرد.
در ادامه بازی هیچ توپی از خط دروازه های دو تیم نگذشت و آرژانتین با شش و لهستان با چهار امتیاز به دور بعدی صعود کردند.
جالب این که تا پیش از بازی های امشب هر چهار تیم حاضر در این گروه شانس صعود داشتند و این موضوع استرس را برای یاران مسی بیشتر کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала