نخستین شگفتی جام جهانی: آرژانتین 1 - 2 عربستان

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
عضو شوید
نخستین بازی جام جهانی فوتبال را تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، آلبی سلسته که در بهترین فرم خود قرار دارد و 36 بازی پیشین خود را بدون شکست پشت سر گذاشته بود، در نخستین بازی اش در جام جهانی فوتبال 2022 به تیم ملی عربستان سعودی بازی را با نتیجه 1-2 واگذار کرد، که تا نخستین شگفتی جام جهانی قطر رقم بخورد.
در صورتی که این آخرین جام جهانی لیونل مسی، فوق ستاره فوتبال جهان است و او امید زیادی دارد تا بتواند به کمک نسل پرستاره آرژانتین تنها جای خالی ویترین خود را تکمیل کند.
اما عربستان با رنار متفاوت شده است. آن‌ها دیگر تیمی ضعیف به شمار نمی روند و در دور مقدماتی جام جهانی نتایج خیلی خوبی کسب کردند. الشهری، الدوساری و سلمان فرج ستارگان تیم ملی عربستان هستند.
⚽شرح گل‌ها:
آرژانتین یک - عربستان صفر(دقیقه 9: لیونل مسی): در دقیقه 9 داور بعد از بازبینی صحنه‌ای که دقایقی قبل‌تر درون محوطه جریمه عربستان رخ داده بود برای آرژانتینی‌ها اعلام پنالتی کرد که مسی موفق شد با ضربه‌ای با دقت العویس را فریب دهد و توپ را به گل تبدیل کند.
چکمه 500 کیلوگرمی در آستانه جام جهانی در قطر ظاهر شد
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
کفش 500 کیلوگرمی در آستانه جام جهانی در قطر ظاهر شد
آرژانتین یک - عربستان یک (دقیقه 48: صالح الشهری): در شروع نیمه دوم عربستانی‌ها شروع بهتری داشتند و توپی که پشت محوطه جریمه نصیب الشهری شد را او به داخل محوطه برد و پس از جا گذاشتن رومرو توپ را به گوشه دروازه مارتینز فرستاد تا
آرژانتین یک - عربستان دو (دقیقه 53: سالم الدوساری): عربستانی‌ها که نیمه دوم را بهتر شروع کرده بودند و به گل تساوی هم رسیدند، پا پس نکشیدند و به حملات خود ادامه دادند. ضربه نواف العبید از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به رومرو به الدوساری رسید و او هم توپ را از سمت چپ به عرض زمین حرکت داد و با شلیکی بی‌نقص دروازه مارتینز را گشود.
هواداران آرژانتینی پیش از شروع نیمه دوم در حال تشویق تیم خود بودند. نکته جالب استفاده هواداران از طبل‌هایی بود که منقش به تصویر مارادونای فقید بود.
پس از گل دوم عربستان، آلبی سلسته یکپارچه حمله شده اما دفاع منظم شاگردان رنار اجازه گلزنی به آرژانتینی‌ها ندادند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا نخستین شگفتی جام جهانی قطر رقم بخورد.
یادآوری می کنیم، که پیش از این دو تیم آسیایی قطر و ایران در برابر حریفانش اکوادور و انگلیس نتیجه را واگذار کرده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала