غرب دست به روس هراسی و نفرت از روسیه زده است

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiدمتری پسکوف
دمتری پسکوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
پسکوف: روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه در حال سرریز است، اما این سند از نظر قانونی الزام آور نیست.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه، در خصوص قطعنامه تصویب شده توسط پارلمان اروپا مبنی بر به رسمیت شناختن روسیه به عنوان "دولت حامی تروریزم"، گفت که روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه در حال سرریز است، اما این سند از نظر قانونی الزام آور نیست.
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
پسکوف درباره قطعنامه پارلمان اروپا: روس هراسی هار از روسیه سرریز شده است
پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای غیرالزام آور روسیه را به دلیل عملیات نظامی در اوکراین به عنوان "دولت حامی تروریزم" به رسمیت می شناسد. فعلاً، اتحادیه اروپا هیچ چارچوب قانونی برای فهرست کردن کشورها به عنوان کشورهای حامی تروریزم ندارد. همزمان، اتحادیه اروپا از سال 2016 وضعیتی را معرفی کرده است که به افراد و سازمان‌ها اجازه می‌دهد به دلیل حمایت از تروریزم در فهرست تحریم‌های شخصی قرار گیرند. این لیست ها امروز شامل 13 فرد و 4 سازمان، از جمله سازمان های ممنوعه در روسیه است.
پسکوف: هیچ گونه تلاش برای میانجیگری میان روسیه و ترکیه به نتیجه نخواهد رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2022
پسکوف: غرب باید از آمادگی پوتین برای مذاکره مطلع باشد
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد تحقیر کردن و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرنازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала