پسکوف درباره قطعنامه پارلمان اروپا: روس هراسی هار از روسیه سرریز شده است

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه درباه قطعنامه پارلمان اروپا گفت، که روس هراسی هار و نفرت از فدراسیون روسیه سرریز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، در خصوص قطعنامه تصویب شده از سوی پارلمان اروپا مبنی بر به رسمیت شناختن روسیه به عنوان "دولت پشتیبان تروریسم"، گفت: روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه در حال سرریز است، اما این سند از نظر قانونی حتمی نیست.
Здание Министерства иностранных дел РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت خارجه روسیه: امریکا و متحدانش، رقیبانش را به عنوان "دولت پشتیبان تروریسم" می نامند
او در مصاحبه ای با پاول زاروبین در برنامه کرملین مسکو گفت: "وضعیتی که چنین روس هراسی و نفرت دیوانه وار از روسیه سرریز می شود. اما این ماهیت قانونی الزام آور نیست. این گونه باید با آن برخورد کرد".
پیش از این، پارلمان اروپا با تصویب قطعنامه ای غیرالزام آور روسیه را به دلیل عملیات نظامی در اوکراین به عنوان "دولت پشتیبان تروریسم" به رسمیت می شناسد. در حال حاضر، اتحادیه اروپا هیچ چارچوب قانونی برای فهرست کردن کشورها به عنوان کشورهای حامی تروریسم ندارد. همزمان، اتحادیه اروپا از سال 2016 رژیمی را معرفی کرده است، که به افراد و سازمان‌ها اجازه می‌دهد به دلیل حمایت از تروریسم در فهرست تحریم‌های شخصی قرار گیرند. این لیست ها امروز شامل 13 فرد و 4 سازمان، از جمله سازمان های ممنوعه در روسیه است.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "ناززدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала