زمستان سرد می تواند درگیری اوکراین را معطل کند

© Photo / Captain Oleg Nekalo "Vayar"/Belarusian military newspaperБМП 11‑й отдельной гвардейской механизированной бригады Республики Беларусь
БМП 11‑й отдельной гвардейской механизированной бригады Республики Беларусь - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2022
عضو شوید
نیویارک تایمز: توقف درگیری ها در اوکراین به دلیل زمستان می تواند شش ماه طول بکشد.
به گزارش اسپوتنیک، نیویارک تایمز در 12 نوامبر به نقل از مقامات در این باره نوشته است که به دلیل زمستان، تعلیق خصومت ها در اوکراین می تواند تا شش ماه ادامه یابد.
در حالی که مقامات می گویند احتمالا مسکو به حمله به سربازان، پایگاه ها، زیربنا ها و شبکه های برق اوکراین ادامه خواهد داد، انتظار می رود زمستان پیش رو پیشرفت نظامی هر دو طرف را کند کند. تعطیلات زمستانی می تواند تا شش ماه طول بکشد.
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2022
امریکا از عواقب درگیری اوکراین نگران است
بر علاوه، این ماده خاطرنشان می کند که احتمال یخبندان و بارش برف سنگین، عملیات تهاجمی در مقیاس بزرگ را پیچیده می کند و روند عملیات ویژه در اوکراین را کاهش می دهد. به طور خاص، ایالات متحده معتقد است که تصمیم روسیه برای نقل مکان به ساحل چپ دنیپر با ترس از مسدود شدن سربازان روسی و قطع شدن منابع با شروع زمستان مرتبط است.
در حین حال، طبق پیشنهاد ست جونز، معاون مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی، که این نشریه به او اشاره می کند، به دلیل مکث اجباری، درگیری وارد مرحله جدیدی خواهد شد. این کارشناس گفت که قوای روسیه بر حملات علیه زیربنا های اوکراین تمرکز خواهند کرد، در حالی که کیف به حملات خرابکارانه ادامه خواهد داد.
این روزنامه همچنین به نظر مقامات دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا اشاره می کند که قصد دارند از تعطیلات زمستانی برای افزایش عرضه تسلیحات دفاعی و تهاجمی به اوکراین استفاده کنند.
Генеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2022
ماسک درگیری در اوکراین را "نخستین جنگ پهپادها" خواند
پیش از این در 24 اکتوبر، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از قوماندانی یکی از قطعات قوای مسلح اوکراین نوشت که با شروع فصل زمستان، نیروها با مشکلات جدی مواجه خواهند شد. به گفته وی، در شرایط زمستانی، شناسایی مواضع توپخانه دشمن و شناسایی مسیرهای دقیق حرکات وی برای حمله، برای پهپادهای روسی آسانتر خواهد بود.
پیش از آن، در پایان ماه اگوست، دن صباغ، روزنامه نگار روزنامه بریتانیایی گاردین، اظهار داشت که "زمستان به دست روس ها خواهد رفت." وی خاطرنشان کرد که توجه روسیه احتمالاً به حفظ دستاوردها و مناطق تحت کنترل خود معطوف می شود، اگرچه فدراسیون روسیه "هنوز می خواهد به پیشروی ادامه دهد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала