امریکا از عواقب درگیری اوکراین نگران است

CC0 / Pixabay / برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2022
عضو شوید
مقامات ایالات متحده امریکا در بحبوحه وخامت اوضاع اقتصادی در اروپا، به طور فزاینده ای این سوال را مطرح می کنند که آیا متحدین آنها به حمایت از تحریم های ضد روسیه ادامه خواهند داد یا خیر.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه پولیتیکو خاطرنشان کرد مقامات آمریکایی مستقر در اروپا به همتایان خود در واشنگتن هشدار می دهند مبنی بر اینکه برخی از کشورهایی که مردم آنها از روسیه حمایت می کنند، نسبت به تحریم ها خشمگین شده و آمریکا را به دلیل افزایش هزینه ها مقصر می دانند."
Флаги Украины и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
امریکا از اوکراین می خواهد تا آماده ای گفت و گو با روسیه باشد
دو مقام ارشد آمریکایی گفتند که این نگرانی‌ها باعث شده که تماس‌های تلیفونی زیادی بین مقامات ارشد آمریکایی در مورد چگونگی متقاعد کردن رهبران اروپایی به استراتژی واشنگتن صورت بگیرد.
این نشریه می‌گوید که رشد ترس‌های اقتصادی و تورم، هزینه‌های بالای گرمایش در شرایط کاهش دما منجر به اعتراضات در شهرهای اروپایی شد که بر دولت‌های محلی فشار وارد و آنها را مجبور کرد به جای فکر کردن به حمایت از اوکراین، به فکر حل مشکلات خود باشند.
یک مقام آمریکایی در گفتگو با پولیتیکو تایید کرد: "وضعیت متزلزل است".
کشورهای غربی به دلیل اعمال تحریم ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. در شرایط افزایش قیمت سوخت، در درجه اول گاز، صنعت در اروپا تا حد زیادی مزیت های رقابتی خود را از دست داده که بر سایر بخش های اقتصاد نیز تأثیر گذاشته است. همچنین، ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی با تورم بی سابقه در دهه های اخیر مواجه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала