پنتاگون تمرینات "تحریک آمیز" را در قطب شمال برگزار کرد

© Photo / David B. Gleasonپنتاگون چطور پول ها را برای جنگ خرج می کند.
پنتاگون چطور پول ها را برای جنگ خرج می کند.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
عضو شوید
پنتاگون یک موشک دوربرد را در قطب شمال پرتاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، استارز اند استرایپس، نشریه وزارت دفاع پنتاگون گزارش داده است که نیروهای عملیات ویژه آمریکا یک موشک دوربرد را در قطب شمال پرتاب کردند و آن را اقدامات "تحریک آمیز" علیه روسیه خواند.
لارنس ملنیکوف، سرهنگ دوم فرماندهی عملیات ویژه اروپا، گفت: "این موضوع را در دسترس روسیه قرار می دهد. ما عمداً سعی می کنیم بدون تشدید تنش، تحریک آمیز باشیم. ما سعی می کنیم تجاوز روسیه، رفتار گسترده و نشان دادن توانایی های پیشرفته متحدان را مهار کنیم."
شناسایی یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی دیگر بر فراز دریای ژاپن در نزدیکی مرز روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
کلوپ ویدیو
پرتاب "تحریک آمیز" موشک توسط آمریکا در قطب شمال +ویدیو
او تمرینی را که در آن یک موشک دوربرد از یک بمب افکن با چتر پرتاب شد، اینگونه توصیف کرد: به این ترتیب، برای اولین بار در اروپا، برنامه Rapid Dragonبه نمایش گذاشته شد که در آن برنامه ریزی شده است که از روش های استاندارد پرتاب برای پرتاب استفاده شود. موشک های کروز هوا به زمین این گزارش می گوید که برای انجام این کار، آنها از سایت آزمایشی نروژی فراتر از دایره قطب شمال استفاده کردند. برد چنین موشک هایی تا 1.9 هزار کیلومتر است. در این گزارش آمده است که ایده این مانور آزمایش امکان استفاده از این گروه‌بندی حتی در صورت حمله به تمرکز نیروها مانند پایگاه رامشتاین ناتو است.
پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته بود که گروه چند ملیتی ناتو در نزدیکی مرزهای این کشور با مشارکت نیروهایی از اعضای غیرمنطقه‌ای این ائتلاف از فوریه تا کنون 2.5 برابر شده است و از 30 هزار نفر فراتر رفته است و ممکن است افزایش بیشتری پیدا کند. همچنین به گفته وی، ائتلاف از مهار روسیه به سمت ایجاد یک سیستم دفاع جمعی در مقیاس کامل در اطراف این کشور در حال حرکت است.
Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
"تصمیم احمقانه" آمریکا درباره اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала