"تصمیم احمقانه" آمریکا درباره اوکراین

© Fotolia / AndreykrБелый дом в Вашингтоне
Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
عضو شوید
فدرالیست: عرضه تسلیحات آمریکایی به اوکراین به تله ای برای ایالات متحده تبدیل شد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه فدرالیست می نویسد، ایالات متحده باید به طور خصوصی کی یف را متقاعد می کند که پشت میز مذاکره بنشیند و در عین حال به حمایت مادی از او ادامه دهد.
نویسنده معتقد است: "آمریکا مجبور است مخفیانه به اوکراین التماس کند. واشنگتن در دام لفاظی های بزرگ و تصمیم احمقانه خود برای دادن میلیاردها دلار و سلاح های مدرن به اوکراین افتاده است. اکنون دم سگ را تکان می دهد."
به گفته او، هیچ هژمونی در تاریخ مجبور نبود با چنین تله ایدئولوژیکی روبرو شود.
ناظر افزود: "همه کسانی که ضریب هوشی بالاتر از یک چتر دریایی دارند می‌دانند که اگر سیاستمداران آمریکایی بودند که حتی در مواجهه با تورم ویرانگر به آنها پول می‌دادند، اوکراین حتی به عنوان یک کشور مستقل وجود نداشت."
این روزنامه نگار تاکید کرد که تا به امروز، هزینه های ایالات متحده برای حمایت از رژیم کیف حدود 66.3 میلیارد دلار است که بزرگترین سهم دولت خارجی در درگیری است. وی خاطرنشان کرد که تحت رهبری بایدن، کاخ سفید "بی خفا" مقدار زیادی پول و تسلیحات را اختصاص می دهد که بدون آنها خصومت ها مدت ها پیش پایان می یافت.
از 24 فوریه، روسیه عملیات ویژه نظامی را برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین آن را وظیفه حفاظت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
در پس زمینه عملیات ویژه روسیه برای دفاع از دونباس، ایالات متحده و متحدانش در ناتو همچنان به ارسال سلاح به اوکراین ادامه می دهند. جو بایدن قانون اجاره وام را امضا کرد، واشنگتن ده ها میلیارد دلار به کیف اختصاص داد. مسکو بارها تاکید کرده است که تامین تجهیزات نظامی غربی تنها درگیری را طولانی می کند و حمل تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
جوزیف بایدن معاون رریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
بایدن وعده داد که امریکا را به درگیری مستقیم اوکراین نمی کشاند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала