گفت و گوی تیلیفونی پوتین و ماکرون درباره اوکراین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции "Форт Брегансон"
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции Форт Брегансон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2022
عضو شوید
کاخ کرملین روز یکشنبه از گفت و گوی تیلیفونی رئیسان جمهور روسیه و فرانسه درباره اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین و امانوئل ماکرون رئیسان جمهور روسیه و فرانسه درباره اوکراین تیلیفونی گفت و گو کردند.
کرملین در بیانیه ای اعلام کرد: به ابتکار طرف فرانسوی، ولادیمیر پوتین با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه گفت وگوی تیلیفونی داشت.
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции Форт Брегансон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.05.2022
تایید پوتین از آمادگی طرف روسی برای از سرگیری گفت و گو با کیف در تماس تیلیفونی با ماکرون و شولتز
بر پایه این بیانیه، رهبران دو کشور درباره وضعیت اطراف نیروگاه هسته ای زاپوریژیا و دونباس و همچنین مسائل مربوط به امنیت غذایی بحث کردند.
پوتین به همتای فرانسوی خود درباره بمباران مداوم نیروگاه هسته ای زاپوریژیا از سوی اوکراین و اقدامات انجام شده برای حفاظت از این نیروگاه اطلاع داد. رهبر روسیه توجه ماکرون را به گلوله باران شهرک‌ها در دونباس، از جمله تسلیحات ارائه شده از سوی غرب، جلب کرد. رئیس جمهور روسیه با اشاره به موضوع امنیت غذایی، بر تعهد مسکو به ایده اولویت عرضه غلات به بازار کشورهای در حال توسعه تاکید کرد. طرفین توافق کردند، که گفت وگوها را در مناطق تعیین شده از جمله در سطح وزیران ادامه دهند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود، که بوندستاگ از مقامات آلمان خواسته است تا به تقابل اقتصادی با فدراسیون روسیه پایان دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала