- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

اشتباه اطلاعات امریکا در مورد برنامه‌های روسیه در اوکراین

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteШтаб-квартира Центрального разведывательного управления в главном офисе в Лэнгли, Вирджиния
Штаб-квартира Центрального разведывательного управления в главном офисе в Лэнгли, Вирджиния - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
عضو شوید
رمزی ماردینی، ستون نویس نشریه نشنال اینترست در مقاله‌ای می‌نویسد که سرویس‌های اطلاعات ایالات متحده امریکا در مورد برنامه‌های روسیه در اوکراین اشتباه کردند.
به گزارش اسپوتنیک، همانطور که در مقاله اشاره شد، کارشناسان امریکایی در جریان عملیات ویژه مفروضات مختلفی را مطرح کردند و پیش‌بینی های زیادی انجام دادند اما تمام نتیجه‌گیری شان بر اساس اطلاعات غلط و تئوری احتمالات بنا شده بود. نویسنده خاطرنشان کرد که این منجر به این واقعیت شد که واشنگتن داده‌ها را آنگونه که برای او راحت بود تفسیر کرد.
به گفته این مقاله نویس، سیستم ضدجاسوسی پیشرفته روسیه یک مشکل دائمی برای سرویس‌های اطلاعات غربی است. وی تصریح کرد: تقریبا تمام فرضیات و هشدارهای کارشناسان امریکایی نادرست بوده و محقق نشد.
ماردینی می‌نویسد: مقامات ایالات متحده بعداً اعتراف کردند که تهدیدات بی دلیل بخشی از جنگ اطلاعاتی علیه روسیه بوده است.
او متقاعد شده است که افکار عمومی امریکا برای حمایت از رویارویی پرهزینه و مخاطره آمیز با مسکو با چنین روش هایی گمراه شده اند.
Эмблема Центрального разведывательного управления в главном офисе в Лэнгли, Вирджиния - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
افسر سابق سیا: امریکا ریاکارانه از اوکراین استفاده می‌کند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала