نمایش نمونه هایی تجهیزات نظامی چین در همایش ارتش-2022

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش نمونه هایی تجهیزات نظامی چین در همایش ارتش-2022
 نمایش نمونه هایی تجهیزات نظامی چین در همایش ارتش-2022   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2022
عضو شوید
چین در "Army-2022" نمونه هایی از هواپیما، هواپیماهای بدون سرنشین و تجهیزات را برای سربازان به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، غرفه چین در انجمن بین المللی ارتش 2022 مدل های مختلفی از تجهیزات را مانند: هواپیما، به عنوان مثال، جنگنده چند منظوره FC-31، هواپیماهای بدون سرنشین، از جمله هلیکوپتر بدون سرنشین AR-500C، وسایل نقلیه زرهی، و همچنین تجهیزات شخصی برای سربازان را به نمایش گذاشت.
یکی از نمایندگان چینی در غرفه این کشور توضیح داد: "معروف ترین هواپیما JF-17 است که به طور مشترک با پاکستان ساخته شده اند، آنها از موتور روسی RD-93 استفاده می کنند."
از دیگر هواپیماهای معروف، جنگنده J-31(31001)، آنالوگ F-35آمریکایی و روسی Su-57، به دلیل رادارگریزی و قدرت مانور فوق العاده معروف است.
علاوه بر این، وسایل نقلیه زرهی نسبتاً اخیراً تولید شده نیز نشان داده شده است، به عنوان مثال، خودروی تهاجمی محافظ منگشی با ظرفیت 300 اسب بخار (شبیه به "تایگر" روسی).
Китайские военнослужащие - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
استقرار تجهیزات نظامی چین به نزدیک‌ترین منطقه به تایوان + ویدئو
گفتنی است، غرفه چین، همچنین در این انجمن، یک هلیکوپتر بدون سرنشین AR-500C را نشان می دهد، این هلیکوپتر هم وظایف نظامی و هم غیرنظامی را انجام می دهد: شناسایی و نظارت تاکتیکی، تعیین و موقعیت یابی هدف، تداخل الکترومغناطیسی، ارزیابی خسارت، تشخیص میدان مین، پیشگیری از آتش سوزی در جنگل. حداکثر وزن برخاست 450 کیلوگرم است، هلیکوپتر می تواند تا ارتفاع 4000 متر بالا برود و تا 4 ساعت کار کند.
شایان ذکر است که خبرگزاری اسپوتنیک شریک اطلاعاتی بین المللی انجمن ارتش-2022 می باشد.
در میان چیزهای دیگر، غرفه چینی تجهیزاتی را برای سربازان ارائه می دهد، به ویژه مجموعه ای کامل برای شناسایی و مبارزه، از جمله زره بدن با صفحات کولار، کلاه ایمنی، عینک های ضد تکه تکه شدن، و همچنین سیستم های اطلاعاتی: دوربین فیلمبرداری، ساعت های هوشمند. ، یک تبلت روی قفسه سینه و چندین دستگاه واکی تاکی. این کیت به سرباز این امکان را می دهد که اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و با سایر سربازان به اشتراک بگذارد. به خبرنگار آژانس در غرفه چین گفته شد که زره بدن می تواند در برابر ضربات 10 متری با کالیبر 7.62 مقاومت کند. همچنین تجهیزات ویژه شامل ژاکت زمستانی، کیسه خواب، ساق و سایر تجهیزات برای سربازان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала