نبردهای سنگین در اوکراین جریان دارد

© Sputnik / Evgeniy Epanchintcev /  مراجعه به بانک تصاویر Военная техника во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае
Военная техника во время учений на полигоне Цугол в Забайкальском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
امروز آغاز حمله به منطقه مستحکم آودیوکا نیروهای مسلح اوکراین مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک: قطعات نظامی جمهوری خلق دانتسک و قوای هوافضای روسیه اعلام کردند که حمله به منطقه مستحکم آودیوکا که قوای مسلح اوکراین درآنجا جابجا شده اند، عنقریب آغاز کردند.
امروز پنجشنبه، 28 جولای، سمیون یرمین خبرنگار نظامی زوزامه "ازویستی" گفت که قطعات نظامی جمهوری خلق دانتسک (DPR) با حمایت نیروهای هوافضای روسیه (VKS) حمله ای را به منطقه مستحکم آودیوکا آغاز کردند.
US High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
جیک سالیوان: به دلیل وقوع جنگ جهانی سوم به اوکراین موشک دوربرد نمی‌دهیم
همانطور که برای خبرنگار مشخص شد، قطعات پیاده و توپچی در این حمله شرکت دارند که به شدت به سمت جنگنده های نیروهای مسلح اوکراین (AFU) مستقر در منطقه استحکامات انداخت می کنند. مشخص شده است که از همین مواضع اردوی اوکراین به طور منظم دانتسک، یاسینواتایا و ماکییوکا و همچنین اطراف آنها را قرار میدهند.
با این همه، قوای هوایی روسیه نیز در این حمله شرکت می کند. به طور خاص، در فلم که خبرنگار نظامی ثبت کرده است، می توانید چندین طیاره تهاجمی، احتمالا Su-25 را مشاهده کنید.
در 27 جولای، قوماندان غند 11 DPR با علامت تماس مالایا گفت که نیروهای DPR حمله خود را علیه آودیوکا از سر گرفته اند. پیش از آن، گزارش شده بود که اردوی دانتسک دو نقطه انداخت نیروهای مسلح اوکراین - در آودیوکا و کوردیومیوکا را نابود کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала