نیویورک‌ پست درباره ترس بایدن از پوتین روشنی انداخت

© Sputnik / Mikhail Metzel  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж
Президент РФ Владимир Путин и президент США Джо Байден  во время встречи в Женеве на вилле Ла Гранж - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
یک روزنامه ای امریکای نوشته است، که رئیس جمهور ایالات متحده امریکا از پاسخ رئیس جمهور روسیه به تحریم های وضع شده بر این کشور می ترسد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس موری ستون نویس نیویورک پست می نویسد، ولادیمیر پوتین و شی جین پینگ، ررئیسان جمهور روسیه و چین، به طور موثر سیاست خارجی واشنگتن را کنترل می کنند.
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد: پس از اقدامات قاطع در کریمه، مسکو موقعیت خود را در عرصه بین المللی تقویت کرده و می تواند شرایط را به غرب دیکته کند.
Президент РФ Владимир Путин, президент Ирана Эбрахим Раиси и президент Турции Реджеп Тайип Эрдоган перед началом встречи глав государств - гарантов Астанинского процесса содействия сирийскому урегулированию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
فارین پالیسی: سفر پوتین به خاور‌میانه "موفق‌تر" از سفر بایدن بود
به گفته موری، این وضعیت در ایالات متحده ناشی از ترس جو بایدن رهبر امریکا از واکنش رئیس جمهور روسیه به تحریم ها است. در این مقاله آمده است: "همه چیز به دلیل ترس ما از اقدامات تلافی جویانه پوتین رخ می دهد که احتمالاً برای ما مخرب تر خواهد بود".
افزون بر این، او توجه را به سیاست مستقل جمهوری خلق چین که اهداف خود را دنبال می کند و ناتو را در نظر نمی گیرد، جلب می کند.
این نشریه همچنین به شکست جنگ تحریم ها در برابر مسکو اشاره کرده است. این نشریه نوشته است: "ولادیمیر پوتین به خوبی می‌دانست که محدودیت‌های اقتصادی در برابر روسیه به چه چیزی منجر می‌شود و بنابراین از آنها نمی‌ترسید. او می‌دانست که تحریم‌ها منجر به افزایش قیمت انرژی خواهد شد".
یادآوری می کنیم، که پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای غربی به دلیل اوکراین تحریم هایی را در برابر روسیه وضع کرده اند. شماری از شرکت ها بیرون شدن خود را از بازار روسیه و تعطیلی تاسیسات تولید در این کشور اعلام کردند.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، که شرکت هایی که از همکاری با روسیه خودداری می کنند، این کار را تحت فشار شدید انجام دادند، اما روسیه همه ای مشکلات اقتصادی را که غرب برای آن ایجاد می کند، حل خواهد کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است، که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک راهبرد بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала