افشا مذاکرات محرم مکرون با پوتین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции "Форт Брегансон"
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции Форт Брегансон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
عضو شوید
نوویکوف نماینده پارلمان روسیه گفت که افشا مذاکرات محرم بین پوتین و مکرون اعتماد متقابل را تضعیف می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه از نقض محرمانه بودن مذاکرات ولادیمیر پوتین و امانوئل مکرون خبر داد. دلیل آن ظاهر شدن یک قسمت از گفتگوی دو رئیس جمهور در فیلم مستند فرانسوی بود.
دیمیتری نویکوف، معاون اول کمیته امور بین‌الملل پارلمان روسیه گفت که خشم نماینده وزارت خارجه کاملاً موجه است.
Президент Франции Эмманюэль Макрон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
امانوئل مکرون: مغز ناتو مرده است
"مذاکرات اغلب با مترجمان همراه است، زیرا روسای جمهور ملزم نیستند همیشه زبان یکدیگر را بدانند. همچنین کسانی هستند که پروتکل های ا مخفی را نگه می دارند. کشورها باید مطمئن باشند که فعالیت های انجام شده توسط روسای جمهور آنها قانونی است و همچنین منافع کشورشان را منعکس می کند. بنابراین محرم بودن مذاکرات به هیچ وجه به این معنا نیست که هیچ فردی جز دو رئیس جمهور حضور نداشته باشد. اما این واقعیت فاش شده است، البته، یکی دیگر از نکات مهم این است که اعتماد متقابل را تضعیف می کند.
نوویکوف افزود که روابط روسیه و فرانسه امروز تحت الشعاع شرایط دیگری قرار گرفته است.
Президент РФ Владимир Путин на встрече глав государств - участников шестого Каспийского саммита в широком составе в Ашхабаде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2022
پوتین: غرب از اوکراینی ها مانند مواد مصرفی در بازی ژئوپولیتیک استفاده می کند
به اندازه کافی شرایط مهم دیگر بین روسیه و فرانسه وجود دارد که روابط دوجانبه ما را تیره و تار می کند. فرانسه نیز یکی از اعضای ناتو است و ناتو با برگزاری اجلاس سران خود به تازگی مسیر بسیار تهاجمی خود را در قبال فدراسیون روسیه تایید کرده است.
پیش از این رسانه های فرانسوی متن کامل مذاکرات امانوئل ماکرون و ولادیمیر پوتین در 20 فبروری را منتشر کردند. این گفتگو توسط روزنامه نگار فرانسوی گای لاگاش که مشغول فیلمبرداری داستان درباره رئیس جمهور فرانسه بود ضبط شده است.
ماریا زاخارووا گفت که نقض محرم بودن مذاکرات ولادیمیر پوتین و امانوئل مکرون نمونه ای از درک واژه دیپلماسی در پاریس است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала