Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراز خوشحالی کین از آشنایی با بازیکن تیم ملی کریکت هندوستان + عکس

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2022
عضو شوید
هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و مهاجم باشگاه تاتنهام، در گفت‌وگویی در مورد ویرات کوهلی صحبت کرد و اظهار داشت که از روش توپ‌زنی کاپیتان سابق تیم ملی کریکت هندوستان به حیرت می‌افتد.
به گزارش اسپوتنیک، هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و مهاجم باشگاه تاتنهام، دوستی خود را با ویرات کوهلی، بازیکن تیم ملی کریکت هندوستان را علنی ساخت و فاش کرد که از تیم رویال چلنجرز بنگلور در لیگ کریکت هندوستان (IPL) حمایت می‎کند.
کاپیتان اسپرز اساساً در مورد کوهلی و آشنایی با وی صحبت کرد و اظهار داشت که ابتدا شروع به صحبت با یکدیگر در رسانه‌های اجتماعی کردند و پس از آن دوستی بین آن‌ها شکل گرفت.
کین گفت:" فکر می‌کنم با چند توییت شروع شد و این اتفاق مربوط به 5 یا 6 سال پیش می‌باشد. من فقط از بازی‌هایی که ویرات انجام داد تحسین کردم و بعد از آن او در توییتر با من تماس گرفت. شروع کردیم به صحبت کردن. بالاخره در شبکه‌های اجتماعی ما شماره‌ها را رد و بدل کردیم."
وی در ادامه افزود:" تماشا کردن او باورنکردنی است، یک مرد واقعی، وقتی او را تماشا می کنید آتش واقعی و اشتیاق دارد. دیدن بازی‌هایش همیشه عالی است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که چند بار ویرات کوهلی را ملاقات و با او صحبت کردم."
او در مورد تیم محبوبش در لیگ کریکت هندوستان گفت:" من از تیم رویال چلنجرز بنگلور در لیگ کریکت هندوستان حمایت می‌کنم. این بار آن‌ها بازیکنان خوبی را انتخاب کردند. آنها سال گذشته بدشانس بودند اما امسال کارها را درست انجام دادند. آن‌ها خوب شروع کردند. چند تیم بزرگ در IPL وجود دارد. من دوست دارم بازی همۀ آن‌ها را صادقانه ببینم، اما امیدوارم رویال چلنجرز بتواند خوب پیش برود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала