جبهه مقاومت به کشورهای همسایه: از به رسمیت شناختن رژیم طالبان اجتناب کنید

© National Resistance Front of Afghanistanکشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت 
کشته شدن بیش از 300 جنگجوی طالبان در درگیری با جبهه مقاومت  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
عضو شوید
این جبهه تاکید دارد که کشورهای همسایه و جهان به این خواست تا حالا جواب مثبت داده و از تعامل رسمی با گروه طالبان خودداری نموده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه‌ی مقاومت ملی افغانستان با نشر یک اعلامیه گفته است که قبل از نشست وزیران خارجه کشورهای همسایه در چین (ترویکا‌)، نامه‌های جداگانه‌ی توضیحی به نشانی شش کشور همسایه‌ی افغانستان که از اشتراک کنندگان آن نشست بودند، فرستاده‌است.جبهه در آن نامه‌ها در کنار توضیح موقعیت سیاسی کنونی کشور و موقف جبهه‌ی مقاومت ملی، آشکارا از کشورهای همسایه به شمول پاکستان خواسته است تا از به رسمیت شناختن رژیم طالبان اجتناب کنند.
این جبهه تاکید دارد که کشورهای همسایه و جهان به این خواست تا حالا جواب مثبت داده و از تعامل رسمی با گروه طالبان خودداری نموده‌اند.
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2022
آغاز درگیری در پنجشیر؛ رسانه: جسد‌های طالبان روی جاده افتاده است
در ادامه این بیانیه آمده است: "آنچه زیر عنوان نامه رسمی جبهه‌ی مقاومت ملی برای یکی از کشور های همسایه به نشر رسیده، یکی از همان شش نامه‌ای است که به سایر همسایگان افغانستان ارسال گردیده است".
قابل ذکر است که برخی از باشندگان محل به آماج می‌گویند که هم اکنون درگیری میان طالبان و مقاومت‌گران در منطقه حصارک جریان دارد. آنها می‌افزایند که بیش از ده طالب کُشته و دو واسطه رنجر شان تخریب شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала