انواع غذایی مناسب برای کاهش وزن

© Sputnik / Ilkham Mustafa /  مراجعه به بانک تصاویر Верующие перед вечерним разговением в день праздника Ураза-байрам в Баку
Верующие перед вечерним разговением в день праздника Ураза-байрам в Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
متخصص تغذیه D'Angelo ماهی، پالک و برنج را یکی از رژیم های غذایی مفید برای کاهش وزن نام می برد.
به گزارش اسپوتنیک، کورتنی دی آنجلو، متخصص تغذیه، از اجزای شام کامل نام برده است که با عث کاهش وزن می شود.
به گفته این متخصص، کسانی که وزن کم می کنند باید سه گروه غذایی اصلی را ترکیب کنند: غذاهای پروتئینی، سبزیجات و کاربوهایدرات های سالم و ناهار را مانند یک طراح از این عناصر جمع آوری کنند. در این مورد، غذایی اساسی باید پروتئین بدون چربی باشد که می تواند از مرغ، فیلمرغ یا ماهی نام گرفت. متخصص تغذیه معتقد است که هر غذا باید 25 تا 30 گرم پروتئین داشته باشد.
دانشمندان مفیدترین پرهیزانه برای متقاعدین نام بردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
چه نوع غذا را نباید در یخچال نگهداری کرد؟
این متخصص از میان سبزیجات، کلم بروکلی و پالک را ترجیح و توضیح می دهد: "آنها حاوی فیبر، ریزمغذی ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما هستند و فیبر (مانند پروتئین) به شما کمک می کند مدت بیشتری سیر بمانید." وقتی صحبت از کاربوهایدرات های سالم به میان می آید، انتخاب متخصص تغذیه برنج یا کچالو شیرین است. به گفته D'Angelo، آنها انرژی بدن را تامین می کنند و گرسنگی را برای مدت طولانی رفع می کنند.
پیش از این، Evgeny Arzamastsev، متخصص تغذیه، بهترین محصولات برای فصل خزان و زمستان را نام برد که نه تنها برای سلامتی مفید است، بلکه به خلاص شدن از استرس نیز کمک می کند. یکی از آنها به گفته این کارشناس، لبلبو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала