چه نوع غذا را نباید در یخچال نگهداری کرد؟

© Fotolia / Stokketeدانشمندان مفیدترین پرهیزانه برای متقاعدین نام بردند
دانشمندان مفیدترین پرهیزانه برای متقاعدین نام بردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2022
عضو شوید
وی چت یک تن از کاربران پورتال چینی گفت که چه نوع غذا را نباید در یخچال نگهداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، همانطور که وی چت نویسنده خاطرنشان می کند، اکثر مردم یخچال را به مثابه الماری در نظر می گیرند که می توانند همه چیز را بدون تفکیک در آن نگهداری کنند، اما این رویکرد می تواند خطرناک باشد.
وی تاکید کرده گفت: در ابتدا آچار و مرچ و مساله را در یخچال نگهداری نکنید. به طور مثال، مواد مانند بادیان و مرچ وقتی که در یخچال حفظ می شود، شروع به مرطوب شدن می کنند، در نتیجه آفلاتوکسین تولید می نماید که باعث مرض جگر می شود.
عواقب خوردن مرچ دم عقربی – تندترین مرچ دنیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2018
عواقب خوردن مرچ دم عقربی – تندترین مرچ دنیا+عکس، ویدیو
نویسنده همچنین هشدار داد، شما نمی توانید میوه های استوایی را در یخچال نگهداری کنید. بنابراین کیله، لیچی و سایر میوه های استوایی نه تنها طراوت را در یخچال حفظ نمی کنند، بلکه پوسیدگی را بوجود میاورد، در حالی که در محیطی با حرارت پایین، باکتری ها در میوه ها تکثیر می شوند و همان آفلاتوکسین ها تولید می شود.
از نگهداری در یخچال و محصولات معمولی مانند آش خودداری کنید.
با بهترین میوه چربی سوز آشنا شوید НГ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2020
با بهترین میوه چربی سوز آشنا شوید
وی‌چت می‌گوید: "نودل‌های خانگی را می‌توان حداکثر برای دو تا سه روز نگهداری کرد، اما برخی معتقدند که در یخچال خراب نمی‌شوند و می‌توانند مدت بیشتری نگهداری شوند. در واقع، خوردن چنین میوه می‌تواند تأثیر بسیار منفی بر صحا داشته باشد".
به گفته وی، نگهداری سبزیجات شور نیز در یخچال توصیه نمی شود. علاوه بر این، گیاهان دارویی را نباید در آنجا قرار داد، زیرا زمانی که آنها برای مدت طولانی در نزدیکی غذا قرار می گیرند، باکتری ها و رطوبت مختلف به آنها نفوذ می کند که منجر به از بین رفتن خواص مفید آنها می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала