ونزوئلا اقدامات اتحادیه اروپا و بریتانیا علیه RT و Sputnik را محکوم کرد

© AP Photo / Dolores OchoaПротестующий с флагом Венесуэлы в Эквадоре
Протестующий с флагом Венесуэлы в Эквадоре  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2022
عضو شوید
نیانس وزیر ارتباطات ونزوئلا: مسدود کردن شبکه‌های آرتی و اسپوتنیک، حق اروپایی‌ها را برای دانستن نقض می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، فیریدی نانجس، وزیر ارتباطات و اطلاعات ونزوئلا گفت: اتحادیه اروپا با ایجاد سانسور بر رسانه‌های روسی که از سکوت و ممنوعیت نظرات ناخوشایند دریغ نمی‌کند، اقدامات علیه شبکه‌های تلویزیونی روسیه، حقوق اروپایی‌ها برای دریافت اطلاعات را نقض می‌کند.
وی تاکید کرد: ما از ونزوئلا به شدت این اقدام را که آزادی بیان و در نتیجه حق شهروندان اروپایی برای آگاهی را نقض می‌کند، نقد می‌کنیم، حقی که تنها در چارچوب کثرت‌گرایی می‌تواند از آن برخوردار شود.
سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین توپول و اسکندر جای گرفته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
منع فعالیت آژانس خبری راشاتودی و اسپوتنیک در اروپا
ننجس خاطرنشان کرد که ممنوعیت پخش شبکه های روسی در اروپا "نشانه استکبار و استیصال" است. به گفته وزیر، غرب در حال تجربه بحران ارزش های تمدنی است و دیگر سعی نمی کند آن را پنهان کند.
وزیر خارجه روسیه گفت: "سانسوری که اتحادیه اروپا بر روسیه به طور عموم و درگیری در اوکراین به طور خاص اعمال می‌کند، چیز جدیدی نیست، به سادگی در این لحظات حساس که رسانه‌ها نقش تعیین‌کننده را ایفا می‌کنند، نقش درک واقعیت تشدید می‌شود".
او همچنین با کارکنانRT و اسپوتنیک "در رابطه با حمله غیرموجه به کار ارزشمند آنها در اطلاع رسانی صادقانه و مستقل به جهان" ابراز همبستگی کرد.
پیش از این، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا گفته بود که کمیسیون اروپا فعالیت رسانه های دولتی روسیه را در اتحادیه اروپا ممنوع خواهد کرد که شامل RT، Sputnik و شرکت های تابعه آنها می شود.
همچنین جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپا گفت وزرای خارجه اتحادیه اروپا با ممنوعیت پخش شبکه های تلویزیونیRT و Sputnik در اتحادیه اروپا موافقت کردند. پخشRT نیز در استرالیا متوقف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала