منع فعالیت آژانس خبری راشاتودی و اسپوتنیک در اروپا

سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین "توپول" و "اسکندر" جای گرفته است
سیمونیان: راشا تودی در فهرست فوبیاهای غرب بین توپول و اسکندر جای گرفته است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2022
عضو شوید
کمیسیون اروپا پیشنهاد ممنوعیت خبرگزاری های راشاتودی و اسپوتنیک در اتحادیه اروپا را داد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون اروپا پیشنهاد منع فعالیت خبرگزاری های راشاتودی و اسپوتنیک و شرکت های تابعه آنها در اتحادیه اروپا را مطرح کرد.
مارگاریتا سیمونیان رئیس کانال راشاتودی در رابطه با ممنوعیت پخش RT و Sputnik اتحادیه اروپا، من رسماً اعلام می کنم که حتی یک نفر در کشور که صادقانه با ما کار کرده و ادامه می دهد، اخراج نخواهد شد. ما می دانیم در شرایط ناگوار چگونه کار خود را انجام دهیم. این مردم آزادی خواه هشت سال است که ما را برای این امر آماده کرده اند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
گزارشات نامطلوب علیه راشاتودی در فرانسه
پیش از این، خبرگزاری اسپوتنیک به اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا که از تصمیم برای ممنوعیت وب سایت ها و رادیو آژانس اسپوتنیک و کانال تلویزیونی RT در اتحادیه اروپا خبر داده بود، پیشنهاد تمدید تحریم ها به تمام اینترنت را کرد.
سرویس مطبوعاتی اسپوتنیک گفت: "ما به اتحادیه اروپا پیشنهاد می کنیم که به نصف اقدامات خود متوقف نشود، بلکه فورا اینترنت را ممنوع کند."
فون در لاین روز یکشنبه گفت که کمیسیون اروپا ممنوعیت های را بر رسانه های دولتی روسیه در اتحادیه اروپا اعمال خواهد کرد که به گفته او شامل RT، اسپوتنیک و شرکت های تابعه آنها می شود.
رئیس کمیسیون اروپا افزود: کمیسیون اروپا در حال توسعه ابزارهای لازمه برای این امر است.
جزئیات خبر ادامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала