گزارشات نامطلوب علیه راشاتودی در فرانسه

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
عضو شوید
کانال راشاتودی فرانسه، گزارشات مربوط به تحقیقات مفتش فرانسوی را، اقدام طرح ریزی شده دانست
به گزارش اسپوتنیک، شبکه راشا تودی فرانسه در مورد گزارشات مربوط به تحقیقات توسط مفتش صوتی تصویری فرانسه علیه این شبکه تلویزیونی اظهار نظر کرد و آن را اقدامی برنامه ریزی شده خواند.
به گزارش مجله فرانسوی چلنجس، مفتش ارتباطات صوتی و تصویری و دیجیتال Arcom تحقیقاتی را در رابطه با ارسال اطلاعات توسط کانال راشاتودی که از بودجه دولتی روسیه تامین می شود، آغاز کرده است. خاطرنشان می‌شود که این مجله مدعی است "چندین انجمن در گزارش‌گیری درباره بحران‌ها، از جمله سخنرانی‌های "جلیقه زردها" یا بحران سوریه و جمهوری افریقای مرکزی، راشا تودی فرانسه گزارشهای نادرست را گزارش کردند.
عذرخواهی مشاور ترامپ از مصاحبه با راشاتودی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2020
عذرخواهی مشاور ترامپ از مصاحبه با "راشاتودی"
کسنییا فدرووا رئیس راشا تودی فرانسه، طی واکنش و اظهار نظر در مورد این تحقیقات کذب اعلام کرد که این اقدام برنامه ریزی شده بود.
وی گفت: "اطلاعات مربوط به شروع بررسی در ارتباط با کانال ما دقیقاً روز بعد پس از ممنوعیت پخش همکاران از راشاتودی آلمان منتشر شد. اگر گزارشات در رسانه ها تأیید شود و تنظیم کننده فرانسوی واقعاً تحقیقاتی را علیه راشا تودی فرانسه شروع کرده است. شکایات برخی "انجمن‌ها" که از انعکاس برخی موارد ناراضی هستند می بایست پیش از این مطرح می شد. این یک اقدام برنامه ریزی شده علیه راشا تودی است".
فدورووا خاطرنشان کرد که این کانال از تنظیم کننده درخواست توضیحات کرده که تاکنون پاسخ دریافت نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала