در چین ریکارد 6G قایم شد

© Fotolia / BillionPhotos.comИнтернет-технологии
Интернет-технологии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
اکنون دانشمندان چینی گزارشات ترابایت را با سرعتی بی سابقه انتقال می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، South China Morning Post خبر داده است که در چین شبکه امیدوارکننده مورد آزمایش قرار گرفت که برای انتقال گزارشات از طریق هوا طراحی شده بود.
متخصصین انستیتوت انجینری هوافضا در دانشگاه Tsinghua به رهبری پروفیسور ژانگ چائو، یک سیستم آزمایشی بی سیم را در کومپلکس بازی های المپیک پیکن نصب کردند. در طول آزمایش‌ها، امکان ثبت ریکارد سرعت برای انتقال گزارشات وجود داشت - فایل‌های بزرگتر از یک ترابایت در فاصله حدود یک کیلومتری ارسال شدند، این پروسه کمتر از یک ثانیه طول کشید.
اعلام آمادگی ادارات نظامی امریکا در برابر حمله سایبری «ترابایت مرگ» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.01.2018
اعلام آمادگی ادارات نظامی امریکا در برابر حمله سایبری «ترابایت مرگ»
در این گزارش آمده است که این دستاورد با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا موسوم به امواج میلی متری گردابی ممکن شد. دانشمندان معتقدند که تکنالوژی توصیف شده را می توان در انتقال گزارش 6G به کار برد. این ایستگاه، بر اساس امواج میلی متری گردابی، به شما امکان می دهد تا بیش از 10000 پخش ویدئویی با کیفیت بالا را به طور همزمان ارسال کنید.
ژانگ چائو تاکید کرد: "این در مورد معرفی یک بعد فیزیکی جدید است که می تواند به دنیای کاملاً جدیدی با امکانات تقریباً نامحدود منجر شود." این گزارش می‌گوید چین با 40 درصد از پتنت‌های تکنالوژی نسل ششم جهان، در تحقیقات در زمینه تکنالوژی‌های کلیدی بالقوه برای 6G پیشرو است.
One of the rooms at the library-reading hall named after I. Turgenev - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.12.2016
با امواج رادیویی وای فای با سرعت 34 گیگابیت نزدیک شما خواهد بود!
در سال 2020، شرکت جاپانی Nippon Telegraph and Telephone از امواج میلی متری گردابی برای انتقال گزارش ها با سرعت بیش از 200 گیگابیت در ثانیه در فواصل تا 10 متر استفاده کرد.
در ماه فبروری، مشخص شد که وزارت توسعه دیجیتال روسیه به همراه هواوی آزمایش منحصر به فردی از تجهیزات شبکه های 5G را در مسکو انجام خواهند داد. نتایج آزمایش در پایان سه ماهه اول سال 2022 به کمیسیون دولتی فرکانس‌های رادیویی اعلام خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала