کدام نوشیدنی طول عمر شمار را زیاد می کند؟

© Sputnik / Aleksei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и министр обороны РФ Сергей Шойгу во время отдыха в тайге
Президент РФ Владимир Путин и министр обороны РФ Сергей Шойгу во время отдыха в тайге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.01.2022
عضو شوید
دانشمندان چینی تاثیر مثبت چای سبز در افزایش طول عمر را ثابت کرده اند که همزمان خطر سکته قلبی را کاهش میدهد.
به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان چینی با انجام مطالعه ای تاثیر مثبت چای سبز بر سیستم قلبی عروقی را ثابت کردند. از آنجایی که امراض قلبی و عروق خونی شایع ترین علت مرگ و میر در جهان است، چای را نوشیدنی طولانی کننده عمر می نامند. بیش از 100 هزار نفر در چین در این مطالعه شرکت کردند. یکی از گروه‌ ها حداقل سه بار در روز چای سبز می‌نوشید و دیگری اصلاً این نوشیدنی را نمی‌نوشید. این آزمایش هفت سال به طول انجامید و در طی آن افراد به طور مداوم توسط دکتوران بررسی می شدند. نتایج حاصل از مصرف منظم چای سبز قابل توجه بود: خطر مرگ در میان اعضای گروهی که چای نوشیده بودند تا 15 درصد کاهش یافت و خطر حمله قلبی یا سکته حتی بیشتر کاهش یافت.
چای سبز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
فواید متناقض چای سبز اعلام گردید
کاهش خطر مرگ با گسترش امراض سیستم قلبی عروقی به دلیل تاثیر مثبت چای سبز همراه بود. برای دستیابی به بیشترین اثر محافظتی قلب، چای سبز باید به طور منظم نوشیده شود. پیش از این مشخص شده بود که همه گیری کووید 19 باعث افزایش مرگ و میر ناشی از امراض قلبی عروقی شده است. به طور متوسط، پس از کرونا، 10 تا 12 درصد افراد بیشتری بر اثر امراض قلبی در جهان جان خود را از دست دادند.
قابل ذکر است، به همه افرادی که امراض کرونا از سر گذرانده اند، توصیه می شود تحت معاینات طبی عمیق قرار گیرند و در صورت داشتن امراض مزمن دیگر برای اصلاح به موقع معالجه تحت نظر باشند. موثرترین راه پیشگیری از کووید 19 در همه گروه‌های امراض اعم از مبتلایان به مرض های قلبی و عروقی، واکسیناسیون همراه با پوشیدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دیگر نکات صحی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала