انگلیس ها: پوتین کاری را انجام می دهد که رهبران دیگر قادر به انجام آن نیستند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина
Ежегодная пресс-конференция президента России Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2021
عضو شوید
شهروندان بریتانیا ویژگی رئیس جمهور روسیه را مورد تحسین قرار داده می‌گویند، پوتین به عنوان یک رهبر واقعی از مردم خود محافظت می کند.
به گزارش اسپوتنیک، اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مبنی بر اتخاذ تدابیر نظامی - فنی در صورت امتناع غرب از ارائه ضمانت های امنیتی به روسیه، بحث های روشنی را در میان خوانندگان روزنامه انگلیسی دیلی میل ایجاد کرد.
اکثر خوانندگان این نشریه معتقد اند که مسکو حق دارد در صورت تجاوز، انتقام بگیرد.
کاربری با نام The Logisistنوشت: "ناتو سال ها پیش گفته بود که از اوکراین به عنوان یک هدف استراتژیک برای حمله به روسیه استفاده نمی کند. آنها باید به قول خود عمل کنند، سپس همه چیز درست خواهد شد."
آمسیت، یک خواننده دیگراین نشریه گفته است:"شاید من نخواهم با پوتین موافق باشم، اما ناتو در دهه 1990 واقعاً قول داده بود که گسترش نیابد.. روسیه به این اتحاد به عنوان یک تهدید نگاه می کند ..ما نیز نمی خواستیم موشک های شوروی در کوبا مستقر شوند. انگلیس نیز خواهان پایگاه های روسیه در ایرلند نیستند.
Президент РФ Владимир Путин на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.12.2021
رئیس‌جمهور پوتین: پاسخ روسیه به گسترش ناتو مبتنی بر نظرات کارشناسان نظامی خواهد بود
یک تن از خوانندگان حتا ازاینکه پوتین رهبر بریتانیا نیست، اظهار تأسف نموده است.
او گفته است: "من دوست داشتم، جانسون نیز از ما طوری محافظت می‌کرد همانطور که رئیس جمهور روسیه از مردمش محافظت می کند."
شمار دیگری از خوانندگان این نشریه با این اظهارات موافقت نموده می‌گویند، پوتین به عنوان یک رهبر واقعی عمل می‌کند.
شماری گفته اند، پوتین برای هر روس در صورت حمله ناتو امکان دسترسی به پناهگاه هسته ای را فراهم کرده است.
برخی دیگری از کاربران به شوخی گفته اند: ما نمی توانیم با روسیه بجنگیم، تست های COVID-19 ما تمام می شود و ارتش ما باید در قرنطینه بنشیند."
گفتنی است،ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز یکشنبه 26 دسامبر گفت در صورتیکه غرب نتواند تضمین‌های امنیتی به مسکو دهد، این کشور به گزینه‌های متعددی فکر خواهد کرد.
مسکو در اوایل ماه جاری، پیش نویس اسناد امنیتی را ارائه کرد که در آن از ناتو خواسته بود عضویت اوکراین و دیگر کشورهای شوروی سابق را در این نهاد رد و گسترش استقرار نظامی خود را در اروپای مرکزی و شرقی متوقف کند.
پوتین از غرب خواسته است که به‌سرعت برای برآورده کردن این خواسته‌ها حرکت کند و هشدار داد اگر غرب به مسیر "تهاجمی" خود، "در نزدیکی کشور ما" ادامه دهد، مسکو باید اقدامات "نظامی-فنی لازم" را انجام دهد.
او گفت: "ما تنها یک هدف داریم و آن دستیابی به توافقاتی است که امنیت روسیه و شهروندانش را در یک چشم‌انداز بلندمدت تضمین کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала